Početna > Tekstovi > Radio GaGa

Radio GaGa

16 Januar 2007.

Evo mene opet, sa izmjenama u planu rada. Umjesto za sedam dana, naš nastup na Radiju202ci i emisiji Mišljen je pomjeren za sutra, 17. januara, u terminu od 21:00 – 22:30.

Biće nas po originalnom planu četvorica, Filip, Admir, Majo i ja, kada ćemo razglabati o tome šta je strip i zašto ga kod nas u Bosni nema a kod susjeda ima. I tome slično… Moći ćete nas slušati direktno u programu i preko interneta na njihovoj stranici, samo vam treba RealPlayer jer drukčije neće, pa eto… ako šta zajebemo, ne zamjerite…

U međuvremenu smo primili email od Denisa, koji već ima web prezentaciju ali želi da izlaže na našoj izložbi, pa pogledajte.🙂

Kratki update: najavu za večerašnju emisiju sada možete vidjeti i na “Mišljen” blogu, pa se definitivno javite u program: Mišljen Blog.

I da, konkurs je postavljen i na Mladi Info.

Izvinjenje: emisija na 202ci ne počinje u 20:30 kako je ranije najavljeno nego u 21:00.  A traje do 23:30, pa slušajte…

Kategorije:Tekstovi
  1. 23 Januar 2007. u 19:54

    @Superjunak, cilj nam je da napravimo neku bazu podataka BH. crtača i pisaca pa da međusobno stupaju u kontakte i dogovaraju saradnje.
    No o tome poslije izložbe i kada vidimo koliko bi autora bilo uopšte zainteresovano a ne da ih mi vučemo stalno za rukav.

  2. jasa
    23 Januar 2007. u 9:48

    Samo naprijed!

  3. 23 Januar 2007. u 1:47

    Off topic: Zanima me postoji li crtac koji bi nacrtao strip na osnovu “scenarija”? Jedan moj drug ima vise njih, razradjenih, ali ne zna crtat'… pa eto neka se jave zainteresirani

  4. 22 Januar 2007. u 20:20

    Nemamo se šta nadati – već smo uspjeli.🙂
    Trebamo samo složiti primljene radove, odštampati promo materijale i pribaviti sokiće i grickalice za otvaranje.😀

  5. Stickm@n
    21 Januar 2007. u 21:33

    dobro je da je krenulo, vecsam poslao e-mail na kontakt
    nadam se da ce te uspjeti

  6. jasa
    20 Januar 2007. u 21:52

    Extra vam je blog, pozdrav svima!

  7. 17 Januar 2007. u 11:37

    Ma hajde, svakom se potkrade greška …😛
    Idi kucaj taj tekst, nesrećo!😀

  8. 17 Januar 2007. u 0:36

    nishta bez DEJANA – uvek sam ja to govoriJo:)pPPpp

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
