Početna > Tekstovi > Opet ja!

Opet ja!

29 Januar 2007.

ZekoIzgleda da je mene zapala dužnost da vas obavjestim i o tačnom terminu otvaranja izložbe, koji je, naravno, u petak, ali nek se čuje i nek se zna, 17 časova/sati/ura. Podrazumjeva se da ćemo nas nekolicina biti tu i ranije (pošto na plakatima ne piše da je izložba otvorena od petka do petka u tol'ko i tol'ko sati) da pojasnimo zalutalim dušama šta, kako i otkud sve to upravo tu, ali eto, ako hoćete da mahnete na TVu mamama, tatama, tetkama i ostalim rođacima, te kažete za novine zašto bacate petak naveče na nekakve tamo izložbe, to je taj termin!

Svi oni koji su iz drugih gradova i koji ne stignu doći taj petak, dovoljno je da se jave ovdje ili na email, pa se možemo dogovoriti o naknadnom sastanku. Eh da, umalo da zaboravim najvažniji dio, biće sokića i grickalica.🙂

A sad objašnjenja (i to malim kosim slovima, što sam uviđavan…): jesam rekao da će biti više sadržaja za vikend otvaranja, da ćemo ići u život i iskusiti Sarajevo noću, ali izjalovilo se. I dalje možemo to da uradimo, mi prijatelji i srodne duše koji ćemo uopšte doći na otvaranje, ali onako stihijski, neorganizovano. Svi gosti (nekoliko puta moljeni i dozivani) su se izvinuli i obećali dogodine, tako da ti planovi koje sam pravio njima da udovoljim kad su već klapnuli 6 do 10 sati iz svojih matičnih gradova, padaju u vodu. A za sarajlije me nije briga, mi ionako tu magiju koju popularno zovu Čaršija kušamo svaki dan, svake sedmice, svakog mjeseca naših posranih života… >:)

I tako, dođite na sokić (a posebne želje takođe stavite u komentare :P), pogledajte radove, porazgovorite se sa autorima napravite lijep uvod u ostatak provoda za petak veče. E da, ovo gore je Derrimanov zeko, kad već Denis neće da seli ovamo i stavlja svoje crtkarije. :))

Kategorije:Tekstovi
  1. 31 Januar 2007. u 5:03

    Tisucu mu zrakomlata, za kaj niste mene obavjestili.

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
