Početna > Comic Roll > Strip u Tuzli

Strip u Tuzli

17 Mart 2007.

tekst_stripovi.jpgEmir mi je poslao interesantan članak o stripu u Tuzli. Moram priznati za neke stvari iz teksta sam čuo ali za većinu nisam

imao pojma da se desilo/dešava u BiH (a nazivam sebe strip crtačem). Da, u jednu ruku Stripopeka postoji baš zato da skrene pažnju na strip, ali u drugu ruku ne mogu da vjerujem da do Sarajeva nije došla informacija o strip časopisu iz Tuzle.

Znam ja da će se sada javiti ljudi koji će reći “eih, jarane, pa ko ti je kriv što ne pratiš, znao sam ja za to” – okej, možda i jeste do mene ali ipak stoji da je informaciju o stripu u BiH teže naći nego… nelegalne CIA-ine zatvore!

U svakom slučaju, kompletan članak u PDF-u možete pročitati ovdje.

Kategorije:Comic Roll
  1. 21 Mart 2007. u 15:47

    Dobra zamisao, nema riječi.
    A polako, možda se idrugi malo aktiviraju, pa Vas malo gurnu iz “etera”

  2. 21 Mart 2007. u 13:25

    Fikrete, zato smo između ostalog napravili i ovaj blog, da na jednom mjestu možemo staviti sve vijesti koje su interesantne svima u BiH. Jedino mi je žao što je do sada gotovo sve vezano za naše aktivnosti.

  3. 21 Mart 2007. u 11:39

    Kod nas je do bilo kakvih informacija teško doći…..
    Dosad bismo se trebali navići na to……
    A šta biste tek da živite u nekoj maloj čaršiji gdje preovladava nekultura…..blago Vama u Sa i Tz….

  4. prgo
    20 Mart 2007. u 22:59

    jako dobro :)))

  5. 20 Mart 2007. u 12:37

    Ovakvih podataka nam treba više.🙂
    Inače, locirali smo Comic Roll, uskoro će biti više informacija o tome kako ih nabaviti…

  6. 19 Mart 2007. u 15:59

    “eih, jarane, pa ko ti je kriv što ne pratiš, znao sam ja za to”

    Ja sam prije rata bio uspostavio kontakt sa ovom strip grupom jer par nas iz Sarajeva je takođe djelovalo u okviru strip grupe “New Art” pa ono kao da se udružujemo. Sjećam se imena Nedoh Aleksandar, par puta smo razgovarali, dopisivali se. Onda je došao rat i prekid svih komunikacija.

    A nekad krajem devedesetih sam slučajno dobio jedan broj “Comic Roll-a” mislim ovaj poslednji broj 3, izašao 1996.godine, sa radovima Jaganjca, Delalića i Slavuljice u različitim ulogama. Ime Dejana Slavuljice sam vidio još par puta kasnije, mislim da je on oslikao reklamu za strip knjižaru “Zagor” u Tuzli. Koliko ja znam tamo još uvijek ima par aktivnih strip imena. Ko su, šta rade, gdje objavljuju, to već ne znam detaljnije, ali dolaze na sajt Stripovi-Romani.tk, kače svoje radove i tako…
    Edit by Emir: samo sam popravio link koji nije radio.😉

  7. Admir
    19 Mart 2007. u 14:07

    Bit cete uskoro obavijesteni…

  8. prgo
    18 Mart 2007. u 21:27

    hvala!

  9. 18 Mart 2007. u 13:50

    heh, trebali bi napraviti i online prodavnicu rijetkih stripova – ne bi nam trebalo ništa više od svih mogucih fanzina koji su izlazili po nekim bizarnim produkcijama na prostorima bivše juge.🙂
    uglavnom, javim ti ako uspijem saznati može li se uopšte naći čim smognem vremena da se čujem sa Admirom koji mi je proslijedio i ovaj sken.😉

  10. prgo
    17 Mart 2007. u 23:44

    barem jedan (od tri izdana broja) se moze negdje navabiti?

Comment pages
  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
