Početna > Tekstovi > Obavijest o publikaciji stripa

Obavijest o publikaciji stripa

28 Juni 2007.

kover.jpgObjavljivanje BH stripa u jednom američkom izdanju sve je bliže! Potvrdu o objavljivanju stripa “The King” dobili smo i od samog izdavača Angry Dog Press-a. Zvaničnu obavijest za medije o novom broju magazina Potlatch u kojem će izaći strip možete pročitati ako pratite ovaj link.

Eh sad, red bi bio da spomenem i ko ja uradio taj strip. Malo mi je nezgodno sam sebe reklamirati… No, pošto drugi crtači iz BiH neće ni da pošalju radove za našu galeriju a kamo li da se zalažu za izdavanje svojih radova onda mi nema druge nego se poslužiti riječima Branislava Đurića: “A strip sam crtao ja, samo da se zna!” Ali ga nisam i napisao – scenarij potpisuje Venes Alić. Obavezno posjetite i njegov sajt Najbolje.com.

Kategorije:Tekstovi
  1. 29 Juni 2007. u 19:06

    Admire, jebem te mahnita, što se ne loguješ u akaunt i postaš kao član Stripopeke???

  2. 29 Juni 2007. u 11:21

    samo nek se radi🙂

  3. 28 Juni 2007. u 16:24

    Mnogo mi se sviđa naslovnica i lista autora.🙂
    Jesu li ti javili kada da očekuješ autorski primjerak???😛

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
