Početna > Konkursi, Tekstovi > Diplomir'o!

Diplomir'o!

7 Juli 2007.

Dobro, to nije baš informacija za ekipu koji nas posjećuju radi stripova, ali kada me već niko drugi ne voli, nek se zna: DIPLOMIRAO sam!

U drugim vijestima… Seriously people, mi smo navikli da niko ne obraća pažnju na ono što radimo i tako da nemojte da se iznenadite što neke stvari kasne – navikli smo da nikoga nije briga.🙂 Naravno, to ne znači da mi nije drago što vas interesuje i što nas pratite, i rado se odazivam da prokomentarišem razne stvari koje pitate, so here goes:

  • Jel se sjećate onog konkursa od prije par mjeseci koji sam postavio… Zaboravite, sigurno se niko ne sjeća, ali dobri momci iz Prilepa u Makedoniji vas podsjećaju:
    • POZIV DO BH STRIP AUTORE
      JAVITE SE MEJLOM ILI TELEFONOM ZA STRIP WORKSHOOP U PRILEPU 19-22 JUL. PUT HRANA I SMESTAJ PLACEN STO NIJE SLUCAJ SA DRUGIM ORGANIZATORIMA U MAKEDONIJU I BALKANU.
      POZDRAV
      ZLATKO KRSTEVSKI
      www.viant.org.mk
      e-mail-vizant@mt.net.mk
  • Ja kažem, PRIJAVLJUJTE SE!!! Ja bih se prijavio da u to doba ne moram biti na poslu (jebiga, sa diplomom sad dolaze i obaveze odraslih…), a ja čak ni ne znam crtati!!🙂 Hvala Zlatko na mailu, i zaista će mi biti žao da se niko iz BiH ne javi, ali sve ti je ovo apatična bagra ovdje.
  • Od ostalih stvari, haris se raspituje za “Zabavnik”. Nažalost, prvi broj je odgođen, pa nije izašao ni 01. ni 05.07. nego bi po posljednjim informacijama trebao izaći kao dvobroj tek tamo nekad početkom avgusta/kolovoza. Ne volim kad ispada da lažem, ali izgleda da je ovih dana u svakom izdavaštvu tako, pa se nikad ne zna kad će nešto izaći. Živi bili pa vidjeli.
  • Hvala Marku Ajdariću koji već drugu sedmicu prati naše Comic Roll-e sa direktnim linkom sa Stripvesti.com. Obećavam da će i treći biti online čim završim sa ovim tekstom i uploadam ga.😉
  • Šta sam još zaboravio? Postaviću i novog Minju danas, ali se već počinjem brinuti za Admira što se ne javlja sa informacijama, pa ako čitaš ovo, šaljni makar mail.

Za kraj, da ne budemo komplet bez slika.😛

heh

Kategorije:Konkursi, Tekstovi
  1. 7 Juli 2007. u 17:56

    Grazie.🙂 I dođi nam opet.😉

  2. elderscroll's
    7 Juli 2007. u 17:36

    Stiki tj. Admir je trenutno u autu, al’ javit ćes e brzo🙂
    Lijepo vam je ovo i čestitke na diplomiranju🙂

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
