Početna > Minja > Minja #6

Minja #6

15 Juli 2007.

Heh, u ovoj epizodi se Minja lagano nalazi u problemima i ko zna kako će se sve razriješiti. Nadam se da vam nije dosadno sada kada nemamo previše sadržaja kao prošlih sedmica, ali da radimo na mijenjanju toga, radimo. Uživajte!

Minja #6

Kategorije:Minja
  1. dida
    19 Juli 2007. u 10:33

    ovo sa novinarima mi se posebno sviđa..hehehehe

  2. dida
    18 Juli 2007. u 20:03

    pa dobro, sutra ću krenuti pravim redoslijedom…zasad mi se sviđa Sticky..drago mi je što si me uputio..

  3. 16 Juli 2007. u 12:13

    Juhuhuuuuu, zivio Minja!!! I moj lik u njemu naravno! Uzivam biti sudionikom u ovom izdanju. Sticky, legendo… penjes se u moj top friends, ponovoooooooo!!! Love ya!!! I samo naprijed po prljavim sobama!!!

  4. peliz
    15 Juli 2007. u 21:50

    Hehe, ovaj je smiješan!

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
