Početna > Tekstovi > BH Zabavnik uskoro na kioscima

BH Zabavnik uskoro na kioscima

29 Juli 2007.

naslovna.jpgVjerujem da se svi sjećate BH ZABAVNIK-a najavljenog prije par mjeseci. Eh, isti nije zaboravljen i polako ali sigurno došao je momenat kada ćete ga moći kupiti na trafikama. Predstavljamo vam izgled nove naslovne stranice da znate šta da tražite a prema najavi pojaviti će se na trafikama već iduće sedmice (one u augustu, iza 5. agusta).

Napomena za članove Stripopeke: u prvom broju ZABAVNIK predstavlja udruženje te radove Ines Dedović i moje malenkosti. A tu su još i kratki stripovi i članak o Haroldu Fosteru tako da stripa neće nedostajati.

Kategorije:Tekstovi
  1. Balta
    7 August 2007. u 12:38

    Poštovani,
    Obavještavam vas da prvi broj BH Zabavnika izlazi u srijedu 08.08. i moći će se nabaviti na svim prodajnim mjestima u BiH. Bilo mi je zadovoljstvo što sam uspostavio kontakt sa Filipom i ostalim članovima Stripopeke. Vjerujem
    da ćemo i dalje imati uspješnu saradnju. Za članove Stripopeke u prvom broju sam obezbijedio 10 strana i na taj način uveo strip na velika vrata. Nadam se da će to pomoći afirmaciji naših mladih talenata.
    Pozdrav svim crtačima i čitaćima Stripopeke
    Alija Balta

  2. 5 August 2007. u 16:38

    Nije Peđa, i volio bih da se i Balta, urednik izdanja, javi jer znam da prati našu stranicu, ako ništa da potvrdi da je vidio pohvale naslovnici, kojim se i ja pridružujem.😉

  3. Ines
    31 Juli 2007. u 14:35

    Momci, najbolji ste!!! :))))))
    Svaka čast na svemu! I hvala.

  4. 31 Juli 2007. u 7:21

    ovo je vec naslovnica🙂 Vratio sam se u djetinjstvo sa svim tim auticima🙂

  5. 30 Juli 2007. u 14:03

    Čestitke na promovisanju stripa u BH Zabavniku! Šta se ispostavilo, je li neumorni Ahmet ABC STRIPA Hrapović jedan od vlasnika/urednika ovog izdanja?

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
