Početna > Radovi, Tekstovi > Da se javim…

Da se javim…

5 August 2007.

Odmorio sam se! Nisam vjerovao da će biti moguće ne razmišljati ni o čemu, sve uzimati zdravo za gotovo, ali u Makarskoj sam se baš odmorio, do te mjere da ne znam čega prvog da se uhvatim – jednostavno se ne osjećam udobno u vlastitoj koži.🙂

Evo, za početak, artistic impression Minje u pokretu. Pošto je valjda do sada svima jasno da se Minjini pokreti ne mogu uhvatiti golim okom, ovo je slučajno uslikano polaroid kamerom, te prilagođeno za ljepše gledanje. Enjoy!😉

Minja Artistic Impression Copyright by Stripopeka.com 2007

Ovo je bio tek intermezzo jer sam krenuo pisati sa primarnom namjerom da promovišem dobar potez jednog izdavača i prijatelja: izdavačka kuća Libellus od ovog ljeta svima zainteresovanim svoje stripove nudi i u Makarskoj, i to prodajom po sistemu “pošalji email i dogovorimo se”. Email je prodaja@libellus.hr a kad već nema knjižara, i to je sjajno. Tome svoj posao maksimalno korektno obavlja, i još jednom mu hvala na Riđobradima.

E sada da ne bi sve bilo jedna reklama od koje nemam ni marke zarade, evo još jedna reklama od koje nemam nikakve zarade: na Kalčićevom trgu u Makarskoj se nalazi sjajni “BookCafe”, koji istini za volju, nudi neke Libelluseve albume na prodaju po istoj cijeni kao što je kod Tome (ali ne sve), ali i, što je bitnije, uz piće po izboru, nudi šansu da pročitate te albume. Tako sam uspio neofirno pročitati neke MM Gigante, fantastičnu “SR/JR: Teorija Zavjere”, solidnu “Zavjeru srijedom” ali i iznenađujuće dobrog “Demiana” (drugi dio druge knjige me čeka čim završim s ovim jer sam morao kupiti da ne bih slučajno čekao da saznam kako se nastavlja). Mislim, crtež kao i inače u Bonellijevim stripovima (čast izuzecima) na momente izgleda kao “preko kurca”, ali scenariji su iznenađujuće pitki i tematika je interesantna – obračunavanje sa crime lordovima Marseja mi je sasvim novo polje interesovanja i uopšte mi nije palo na pamet da bi jug Francuske mogao biti poznat po nečemu osim po srednjevjekovnim gradinama, golim turistkinjama i filmskom festivalu.

Enivejz, svratite i u BookCafe po šalicu čaja kad bura zaduva (kao što je ovih par zadnjih dana) ili na jutarnju kaficu, i nećete biti razočarani. Sjajna stvar, skidam kapu odgovornima!

Kategorije:Radovi, Tekstovi
  1. 6 August 2007. u 10:03

    u rado bih dosho ako budem imao slobodan dan – dolazim🙂 a ako ne, sorry nista ioanko moram radit na emisiji😦, daj covjece ni tebe nisam vidio a kamoli jos nekog iz turske🙂

  2. 5 August 2007. u 22:44

    Hajde naleti 9. avgusta? Dolazi urednik turskih izdanja Bonelli stripova, najvjerovatnije ću se čuti sa njim danas-sutra, pa ću postaviti više detalja ovdje, ko stigne, stigne… Znam da je Filip isto na moru pa ni on neće biti tu…

  3. admir
    5 August 2007. u 22:41

    eh, ja se spremam na godisnji ( mislim malo navrnut u Sarajevo ) pa neka Minja malo odmori🙂 ih, moram ti nešto poslat/pokazat

  4. 5 August 2007. u 22:36

    Hrmf, ja mislim da je baš fino ispao.😛
    I da, vratio sam se sa odmora.😉

  5. admir
    5 August 2007. u 21:11

    Starhota ? Minja je unakažen🙂

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
