Početna > Minja > Bosanske Ninje…

Bosanske Ninje…

9 August 2007.

Malo sam se igrao u photoshopu, ali kako nemam previše vremena, sve to ispadne nekako traljavo pa čekam godišnji odmor da završim sve oko Minjine prve velike avanture u čudnovatom hotelu. I dok se natežem sa raperima oko soundtracka – Minja nastavlja dalje…

Kategorije:Minja
  1. dida
    14 August 2007. u 12:30

    jao Sticky!!!!!! prvo zene (na mene), pa onda novinari (opet na mene)..ima li ovdje nesto izmedju redova😕

  2. 10 August 2007. u 5:02

    ovdje ipak nema tog magazina, ali svejedno sam od 15-og na godišnjem pa ću navratiti u Sarajevo pa da vidim šta ima tamo🙂

  3. 9 August 2007. u 18:31

    Ima, na trafikama je, kupio sam primjerak i odlično je urađen unutra. Štampa mi se posebno sviđa, a stripove sam svakako vidio i ranije, no ipak je lijepo vidjeti u papiru – napokon.
    A turčin dolazi sutra ipak, biće tu preko vikenda pa ću se valjda čuti sa njim. Našao sam mu neki smještaj i zakupio sobu za vikend ali se ne javlja nakon toga.

  4. admir
    9 August 2007. u 15:37

    Nije ti ništa… he he ček šta slijedi…
    Nego, dođel’ ti onaj Turčin i šta bi sa ovim Zabavnikom ? Ništa na trafikama već mi guraju neki Yu-Gi- nešto zabavnik ?

  5. 9 August 2007. u 14:17

    Heh, nikako profesiji da siđeš sa šije.😛 Izbaciće te bolan iz asocijacije novinara…😉

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
