Početna > Hitulididi > Hitulitidi u boji i novinama

Hitulitidi u boji i novinama

7 Oktobar 2007.

Bilo mi je dosadno prije neki dan pa sam odlučio obojiti jednu sličicu iz mog stripa HITULIDIDI. Bilo bi dobro da mi češće bude ovako dosadno jer strip je po mom skromnom mišljenju prilično zabljesnuo obojen.

U slučaju da neko od posjetioca zna raditi toliko dobro u Photoshopu da ovo može ponoviti i želio bi da zajedno nastavimo raditi HITULIDIDIJE, neka mi se javi na e-mail. Svakako planiram raditi nove epizode stripa i ako bi bio u boji vjerujem da bi smo ga mogli objaviti negdje.

No to nije sve. Časopis STRIP PRESSING iz Srbije je objavio kaiš HITULIDIDIJA – igrom slučaja isti onaj iz kojeg je gornja slika. U istom broju izašao je i kaiš Denisovog stripa no dotični original nemam za objaviti ovdje.

Ako bi ste rado pročitali još HITULIDIDIJA, a ne možete čekati da novi broj magazina za mlade EHO izađe (pošto isti izlazi kada skupe para a to zna potrajati), možete to uraditi ovdje.

Kategorije:Hitulididi
  1. 9 Oktobar 2007. u 8:43

    To jeste tačno, ali nije isti doživljaj čitati na papiru i na ekranu, tako da čak i ako ne vidiš svaki detalj, papir dodaje dimenziju koju možda nisam ni primjetio prije nego sam uzeo BH Zabavnik i vidio Inesin strip. Odlično izgleda i na ekranu i na papiru, ali upravo ta veličina papira doprinosi da jasnije uvidiš cjelinu stranice umjesto sliku po sliku.

  2. 7 Oktobar 2007. u 21:41

    Odlicno izgleda!
    Meni se cini, nekako, da su obojeni stripovi bolji na internetu, tj. monitorima nego u stampi, izuzev ako nije vrhunska (pa cak i onda?!), a crno bijeli uvijek bolji u stampi. Razlog – rezolucija, na ekranskoj od 72dpi bi strip morao biti velicine desktopa da prikaze sve detalje kao u stampi.

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
