Početna > Unlingual > Unlingual 62

Unlingual 62

11 Oktobar 2007.

Na radost svih vas… koliko? koliko stvarno posjetioca ove stranice ima? Hajde svi napišite komentar pod ovaj post da znamo kome mi ovaj sajt radimo.
Elem, na radost svih vas, imamo još jedan web strip. Od danas objavljujemo Unlingual, web strip Hajre Helać. Kako bi smo vas držali na rubu stolice strip ćemo objavljivati kako ga Hajra bude crtala – nekad četvrtkom nekad petkom a nekada možda ponedjeljkom. Ili utorkom. Ne, Sara je utorkom. Onda srijedom. A možda ipak utorkom budu dva stripa…

Klikni na sliku za veću rezoluciju

Kategorije:Unlingual
  1. halid
    22 Oktobar 2007. u 14:13

    ne znam jeste li razmisljali o JOOML-i. usput ne zelim se lazno predstavljati halid=navid nego inace dosadno mi se dva puta isto potpisivati a internet etika dozvoljava pseudonime i nikove pa nek se zna za ubuduce. unilingual je savrsen (ujednacene dramatike, kompoziciono i stilski), ali sire narodne mase ce ga odbaciti ili zakovati na krst kada ga ne budu razumjeli🙂 sto je, doduse, situacija sa svakim stripom danas. evo da se tuspasim kao povremeni citalac iako odnedavno i ucesnik.

  2. 13 Oktobar 2007. u 7:15

    Sta se zalis ?😀 Znas i sam da je strip u BiH u zapecku, ali je barem i ovo sto ima – dobro. Primjecujem da se ljudi pomalo bude, traze stripove isl. Ja znam barem jos deset ljudi koji posjete stripopeku i to im je zanimljivo, ali svi kazu da je web strip prekratak .. bah, ne razumiju se u to jos. Ali, kako sam ti rekao u mailu, stripopeka je u posljednje vrijeme najaktivnija od svih stranica posvecenih stripu. Eto, imamo cak 4 stripa. Hitulididi, Sara, Unlingual i Minju. Dodat cemo i heroje i tamam. Mada ne znam sta je sa ostalim strip autorima, valjda mogu nacrtati jedan kais sedmicno – onako radi sebe da ne zahrdjaju😀
    A plus, Stripopeka ima soundtrack😀 Ne znam koja to starnica jos ima ?
    Btw. meni se svidja ovaj Unlingual kao i Sara. Jednostavno a zabavno😀

  3. 12 Oktobar 2007. u 21:53

    Ja bih uradio neki miks najboljeg od najboljeg od web dizajna za stripove trenutno (još ti nisam poslao moj spisak the-best-of-the-best) na full pledged stranici gdje bi wordpress bio nus-pojava potrebna samo da više ljudi bez problema postavlja tekstove i ilustracije na blog koji ne zaslužuju mjesto u ostalim grupama. Dakle, galerije svoju stranicu, stripovi svoju stranicu, online prodavnica svoju (:)), o nama i sl.
    Uzmi http://www.lfgcomic.com, oduzmi nepotrebni forum te pretjerane grafike, ukombiniraj sa http://www.transmission-x.com/ i to je otprilike ono što bih ja za početak.🙂

  4. 11 Oktobar 2007. u 17:03

    A sta mislis pod tim “bolje izgleda”? Mislis na grafiku stranice, ili to kako funkcionise? Meni je OK, ovo sa tagovima, i galerijama je sve jako funkcionalno i tesko da bi se moglo napraviti sa nekim drugim software-om osim wordpress-a.
    Vecina stripova koji koriste wordpress za stripove imaju onu ComicPress temu instaliranu, da su razdvojeni stripovi od tekstova, jedan strip na vrhu sa prev-next linkovima , a ispod blog itd. Medjutim, kad je u pitanju nekoliko stripova i tekstova u jednom blogu – ovo trenutno rjesenje je bolje IMHO.

  5. 11 Oktobar 2007. u 16:23

    WordPress ima jaku statistiku za sve blogove – imamo čak i grafikone – ali opet smo poprilično ograničeni što se tiče sadržaja. Damn it, moramo nešto smisliti da ovo sve bolje izgleda…
    Eh da, valjda i ja posjećujem ovu stranicu.🙂

  6. 11 Oktobar 2007. u 15:10

    Evo ja posjecujem stranicu – da vidim koliko jos ljudi je posjecuje!
    To je los znak, ali nema veze. Neki dan sam instalirala counter na svojoj stranici, http://www.statcounter.com – u svrhu brojanja posjetilaca. Daje dosta detaljne statistike, cisto mi je neprijatno vidjeti cak i drzave i referrer-e posjetilaca; ali se pitam koliko ljudi vise nikad nece doci na stranicu jer im je AdAware digao uzbunu zbog tog countera.
    dkp!

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
