Početna > Konkursi > GirlAMatic.com

GirlAMatic.com

15 Oktobar 2007.

GirlAMaticMarko Ajdarić u svojoj redovnoj rubrici na stranici StripVesti.com upućuje na poziv za suradnju svim strip autoricama koji će ostati otvoren do 5. novembra/studenog 2007. godine, pa s obzirom da Stripopeka.com neće imati uslove da postavlja stripove na engleskom još neko vrijeme (a ovdje bi se dalo nešto k'o i zaraditi), mislio sam da Ines i Hajri (a naravno, i svim ostalim djevojkama i ženama koje se bave stripom a koje nam se, iz nekog razloga, još nisu obratile) ne bi bilo loše da se okušaju i ovdje, ako ništa da čuju treće mišljenje o tome na čemu treba raditi i šta treba mijenjati.

Kategorije:Konkursi Tags: , , ,
  1. hajrarara
    18 Oktobar 2007. u 5:42

    <– to sam ja, samo mi wordpress salta arhaicne nick-ove

  2. naranca
    18 Oktobar 2007. u 5:42

    Hmhmhm… interesting, ali ko ziv ko mrtav do novembra, ja necu stici vjerovatno. Svakako hvala puno na obavjestenju!!!!

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
