Početna > Unlingual > Unlingual 64

Unlingual 64

25 Oktobar 2007.

Unlingual #64

Kategorije:Unlingual Tags: ,
  1. halid
    27 Oktobar 2007. u 17:05

    ispasce ko da se pravim pametan al za ovu sam znao sto posto da je autobiografska. ja isto tako u trenucima izmedju sna i jave kad razmisljam kako se rijesit nekog ko me maltretira i dosadjuje mi zamislim kako odjeb… odlebdim ko balon, ma bude i gorih scenarija, uglavnom oni ostanu ovako jadni i zbunjeni.

  2. 27 Oktobar 2007. u 11:12

    Pa eto… ja nikako da u prioritete stavim to “da se moze ipak nekako skontati sta je pisac htio da kaze”. Ali tebi cu priznati halide, ova prica je strogo autobiografska, samo nemoj reci nikome sa istraznog suda, njima se ne javljam na telefon, i e-mail sam im oznacila kao spam.

  3. halid
    26 Oktobar 2007. u 20:16

    jedino sto ih ja pola ne skontam. dijelom zato sto sam glup, dijelom sto sam povrsan, a dijelom vjerovatno zato sto je to neki hajrin univerzum ko sto ne kontam lincha. meni je ovo ko le piaf. i kad ne kontam super mi je.

  4. 25 Oktobar 2007. u 14:25

    😛😛 istrazivanje je majka derivativnog plagiranog uspjeha!!😄

  5. 25 Oktobar 2007. u 14:22

    Daleko najoriginalniji.🙂
    I to, pretpostavljam, zbog iscrpnog istraživanja svih mogućih drugih Web-Comics trendova prije nego je uzela crtati svoj.😉

  6. 25 Oktobar 2007. u 13:36

    falavi!!😄

  7. inchy
    25 Oktobar 2007. u 10:50

    Jedno je sigurno Unlingual je najorginalniji!:)

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
