Početna > Minja > Minja#3

Minja#3

28 Oktobar 2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usNekim čudom sam i ja uspio postaviti Minju na ovoj stranici. No dobro, to i nije toliko bitno kao činjenica da mlađahni ninja nastavlja svoj put ka smrtonosnom zagrljaju opakog negativca kojeg ste upoznali u prošloj epizodi. A ko je on, šta želi i kuda ide, ostaće misterijom do daljnjeg. Minja je ipak slijedeći ninje koje su ga pokušale istući došao do skloništa u kojem obitava mistični negativac.

p.s.

Znam da kasnim sa postavljanjem ali imam dobre razloge za to😦

Kategorije:Minja
  1. 29 Oktobar 2007. u 6:13

    Hmmm, šta je loše u izvinjavanju😀
    I moram samo spomenuti Hajri da ovo nije prvo oficijelno izvinjavanje😀
    Nego još jedna bitna činjenica za stripopeku da iz dana u dan napredujemo. Pogle’ samo koji su stripovi. Kad se pridruže heroji to će biti ukupno pet stripova
    na stripopeci i to dnevnih😀. Napredak il’ nešto drugo…

  2. halid
    28 Oktobar 2007. u 19:53

    sad postaje napeto al ja se ne sekiram jer “samo nindja more ubit nindju”

  3. 28 Oktobar 2007. u 16:14

    Ja mislim da smo se izvinjavali i ranije… čini mi se…
    To je inače Admiru pravo bitno i svaki put se meni izvinjava kada s nečim zakasni…🙂

  4. Flik
    28 Oktobar 2007. u 15:25

    Vidi Admira što se uozbiljio sa crtežom! Sada one prve epizode u boji izgledaju kao da ih je neko drugi crtao!

  5. inchy
    28 Oktobar 2007. u 11:59

    Simpa!:D

  6. 28 Oktobar 2007. u 11:24

    hahaaa! odlican!
    NB. svima: jel’ se to meni čini, ili je ovo prvi put da se na Stripopeci oficijelno izvinjavamo zbog kasnjenja stripova?!?! Ako to nije znak napredka i profesionalizma, ja ne znam sta je!!!

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
