Početna > Tekstovi > Budalaštine i maltretiranja

Budalaštine i maltretiranja

29 Novembar 2007.

Prvo, link na fin tekstić o stvarima koje nikada nećemo dopusti i niti podržavati na ovom siteu: http://www.sarajevo-x.com/clanak/071129011

Drugo, lista dijela sranja koja smo primili od izvjesnog majmuna Damira Šaulia na tekst o Filipovim i mojim utiscima sa prezentacije Enki Bilala u sarajevskom CDA, a ovo je tračak toga što je taj lik (sasvim bezobrazno i na najgori, domski način), poslao mailom i preko komentara (za uvrede, označite praznine u tekstu):

    rimad iluas | suisauli@yahoo.com | IP: 89.146.161.14 Emire, gdje ti je taj mobitel, pederu balavi?

      damir šauli | sauli13@gmail.com | IP: 89.146.161.14 Emire gdje ti je taj mobitel pederu balavi?

        damir šauli | sauli13@gmail.com | IP: 89.146.161.14 Emireeee, pederuuuu

          Vidite kuda ciljam? Par stvari koje želim da raščistim i ovdje više neće biti diskusija o datim temama:

          1. Bez marke u džepu i svih mogućih pomagača, ja bih organizovao bolju prezentaciju izdanja i Enkija Bilala kao autora. Open MouthNa stranu, dakle, katastrofalna štampa i sve u svemu bijedna izvedba tetralogije, prezentacija nije valjala, to je Filipovo i moje mišljenje i mi stojimo iza toga.
          2. Na samoj prezentaciji NIJE bilo mnogo strip autora. Izgleda da je neke to pogodilo pa nam je posjećenost i komentarisanje (pa samim tim i spammanje kao ovo iznad) naglo poraslo. U strip autore ja ne ubrajam ljude koji nacrtaju sliku godišnje i onda za pet-šest godina sastave stranicu stripa. Možeš se nazivati strip-entuzijastom (kao što sam i sam) ili umjetnikom (jer ti treba isto vremena za jednu stranicu koliko je Leonardu Da Vinciju trebalo za Mona Lisu), ali strip autor nisi. Možemo se ne slagati u definicijama, ali to ti ne daje pravo da mene vrijeđaš jer nisam ni ja tebe ničim uvrijedio.
          3. I na kraju, da jednu stvar razjasnimo: ne postoji dno do kojeg se bilo ko od posjetilaca ove stranice može srozati a koje mi ne možemo izbrisati jednostavnim potezom krpe (kao na primjeru iznad). Dakle, ako već mrzite to što radimo i nas lično, bolje vam je da napravite svoj blog ili nacrtate strip (nedajbože) o tome, nego što nama povećavate posjet. Zdrava (a i nezdrava) konkurencija je dobro došla, štobseono reklo, svaka reklama je dobra, samo nek’ se ime čuje. Ali bacanje vremena na ove stvari nije ni produktivno, a bogami ni kontraproduktivno.

          Za one koji malo sporije kontaju: ovim postom vas ZOVEM da nastavite spammati i komentarisati na ovoj stranici, psiholozi to zovu “reverse psychology”, samo da i vaše budalaštine objavim uz prigodni tekstić jer nam je usfalilo tema vezanih za bh. strip i autore. Dakle, MOLIM VAS da nastavite psovati mater, i mene i druge nazivati pogrdnim imenima jer je meni tako život zanimljiviji.

          Kategorije:Tekstovi Tags: ,
          1. 2 Decembar 2007. u 12:14

            odlicno napisano – ja predlazem da ovaj tekst bude nekako bookmarkiran ili taggiran kao referenca za buducnost, kada treba slicne ispade brisati bez dalje price i gubljenja vremena

          2. Flik
            30 Novembar 2007. u 13:28

            Ups, zajeb. Ne dodajemo po 10 albuma, jer 30 ipak nemam(o). Dodajemo sveukupno 10.

          3. 30 Novembar 2007. u 12:15

            Prijetnje nikad ničemu nisu vodile, a pogotovu pozivi na fizički obračun koji predstavljaju krajnji izraz nemoći i jeda. Ne treba nam to, ne sada i ne u ovim okolnostima kada se trebamo boriti za procvat stripa u BiH.
            Over & Out😀

          4. Flik
            30 Novembar 2007. u 11:43

            U potpunosti sam suglasan sa gore napisanim. Kao što sam i prije napisao, ne vidim razloga da neko konflikt sa nečijim stavovima rješava šakama ili verbalnim maltretiranjem. Niti će iko štampati bolje ili lošije albume ako se mi ovdje prozovemo pogrdnim imenima ili pobijemo na ulici.

            U znak dobre volje, dodajemo još po 10 strip albuma u fond nagrada za najbolju strip ilustraciju te pozivamo sve da se prestanemo svađati i da radimo ono što radimo najbolje – crtamo.

          5. 30 Novembar 2007. u 10:57

            Emira P. i Filipa A. postujem zbog njihovog rada na promociji stripa u Bosni i Hercegovini (rade to na najbolji moguci nacin u ovom trenutku), bez obzira sto su malo ufure i tvrdi, ne opravdavam Damirove uvrede i poziv na fizicki okrsaj zbog takvih glupih razloga (da li je Bilalova promocija valjala ili ne, je li Azra glupi izdavac i sl.) i necivilizirani dijalog koji se mogao procitati sa obje strane. Ne zelim da mi (strip crtaci i postovaoci 9. umjetnosti) zapocinjemo svadju i rivalstvo izmedju sebe, da se ne bi desilo u doglednom periodu nesto sto mozemo nazvati pravim imenom: “Malo nas je, ali smo govna!”. Stoga, nadam se da se ovakve stvari vise nece ponoviti u buducnosti, jer smatram da trebamo zajednickim snagama raditi na promociji bosanskohercegovackog stripa u regionu i sire i formiranju jedne koherentne strip scene, ciji bi produkt bio: kontinuirano izdavastvo, skole stripa, strip festivali, radionice stripa, izlozbe…
            Lijep pozdrav i hvala.

          6. Rip
            30 Novembar 2007. u 10:29

            ja predlazem da se obje strane ohlade. resetujte se pa ponovo uspostavite normalnu komunikaciju. kreativci ste, nema potrebe za ovim konfliktima, hajmo se baviti promocijom stripa a ne praznim prepucavanjima i kritikovanjem.
            hvala

          1. No trackbacks yet.
          Komentari su isključeni.
