Početna > Unlingual > Unlingual 70

Unlingual 70

2 Decembar 2007.

Svake sedmice se sve više oduševljavam ovim stripovima!

Unlingual 70

Kategorije:Unlingual
  1. halid
    9 Decembar 2007. u 11:44

    ahaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    stani
    skonto.
    on je uniso u svoju sjenu?!?!?

    … il nije?

  2. halid
    9 Decembar 2007. u 11:41

    hajro pazi. ovo o cemu ti govoris to je umjetnost. to je opasno za narod🙂
    a eto fakat. ja sam jako davno prizno da je meni ovo totalno nejasno ali buduci da sam jedna niza inteligencija nije to cudno. drago mi je da su se ostali pridruzili i da nas ima jos koji smo ako nista na prosjeku. jedan problem koji mi cini ovo nejasnim je to sto ovaj zadnji “kadar” prikazuje lika kako kopa rupu u koju ne znamo kako je dosao. likovno je nejasno jer nismo sigurni da je to taj isti lik iz prethodnih kadrova. dakle stono rekli arnhajm i veliki teoreticari nije povezan (uvjetno receno) ni bojom ni formom. to ne znaci da nije dobro. samo znaci da su tvoji radovi odlicni za galerije, jer ovo ni u kom slucaju nije stereotip. hajra je najzrelija osoba na bih sceni, ali vec vidim u njenoj buducnosti tragediju genija, osim ako nadje nekog mecenu koji ce izmusti njen talent. ti nisi djevojka koju treba ozeniti🙂 previse se toga desava “unutra” da bi jedan obican radnik nakon posla mogao doci i pribliziti se hajri.
    uglavnom ostajem na tom da je velik jazuk da ovo sve ostane u intimi interneta. hajra bi trebala, a vec ima i previse radova pocet izlazit na scenu stono rekli “contemporary arta” ovo je puno vise galerijska i elitna grafika nego sto mi to mozemo percipirati.
    haj na hajr.

  3. 6 Decembar 2007. u 15:46

    Hvala Admire, ali – u biti – IMHO – svi smo mi tu negdje: predobro za smeće, preloše za štampu, znači -> web stripovi😀

  4. 5 Decembar 2007. u 22:07

    Sta ja znam, meni se svidja i definitivno je i bolji i originalniji strip od mog MInje😀

  5. 4 Decembar 2007. u 13:48

    Pa ne znam sta da dodam zapravo. Hajd, evo, najiskrenije: nece mi nikada biti prioritet da stripovi budu citljivi, nego da nacrtam to sto sam zamislila. Dakle taj skoro-apel da se uozbiljim i pocnem misliti na publiku – ignorisem, iako je jako dobronamjeran!

    Ali kritiku cijenim i itekako prihvatam (zapravo tako sam i shvatila Peđin post). Moja citava motivacija ovdje je – istrazivanje jezika stripa bez rijeci(a i bez neke jake grafike haha), koji nekada stvarno nemaju ni neku pricu nego im je sadrzaj samo po jedna rijec ili dojam, i ovaj posljdenji kais mi je jedan koji nije promasaj npr.
    Slazem se da je proteklih… pa cak 15-20 stripova upitno. U ovom proteklom periodu sam zapravo najvise radila na unlingualu, ikada, i isprobavala dokle mogu ici s ovim, ali je pravac bio pogresan u neku ruku. Pokusavala sam da prepricam stvarne price bez rijeci, tako sto ce je likovi jednostavno odglumiti, a ja cu dodati nesto nebulozno ili ne i to ce biti strip. Te price/skecevi su se skoro desile i bile su smijesne, ali nisu dobre u stripu, ili ih nisam dobro izvela.
    Sa posljednja dva kaisa pokusavam da se vratim na na metod nekih, imho. smijesnih/zabavnih i jednostavnijih kaiseva sa samog pocetka, kad se zaplet odn. punch-line desavao kroz neku, fol sokantnu, transformaciju lika ili scene u odnosu na lika, a ne kroz dogadjaj.
    E sad… da sam ja nekakav autor, ovo sve bi islo kao po ulju, ali ovoliko je u mojoj mogucnosti. I niko ne bi sretniji bio od mene da nisam morala sama da skontam i objasnim sebi sta je tu sta, i gdje je zapelo, nego da je to sve moj spontani izraz… ali eto, sposobna sam za ovo ovoliko kako je 😐

  6. 4 Decembar 2007. u 13:22

    Ma naravno, mišljenja su uvijek dobrodošla, ja sam prokomentarisao zato što sam rekao da me oduševljava pa da pojasnim zašto me oduševljava (a uz gore navedeno, dodat ću i 100% oriđinale vizualni utisak!), ne da tebe učim i tom sl.😉
    Ajde, Hajro, javi se i ti o tome kako te preduboko analiziramo i obećaj da ćeš se potruditi da bude čitljivo običnom smrtniku!😀

  7. 4 Decembar 2007. u 12:32

    Uff, uff, ufff…
    Ne mora niko nikom da objašnjava ništa, a naročito ne autor čitaocu. Ako se mora objašnjavati šta poručuje strip onda to znači da nije “čitljivo” običnom smrtniku, ne barata se baš najbolje strip jezikom. To nije neka mana nego neiskustvo…
    Ovaj poslednji kaiš je o.k., ali ima ih… I naravno da svako od nas ima neki svoj doživljaj, percepciju svega, ne samo stripa…
    Naravno da nisam ništa loše mislio i znam da je zabavno jednom kad si unutra u kaišu, ali ja hoću da mi bude zabavno i kad sam vani. I to je samo moje mišljenje, što znači da ja redovno dolazim ovdje i pratim rad mladih umjetnika😉

  8. 3 Decembar 2007. u 23:53

    I šta sad, morao bih ja npr. da ti objasnim kako posljednji kaiš zapravo ukazuje na konstantnu opasnost da se bilo ko od nas, ako ne pazi, nađe u bezizlaznoj situaciji, odakle samo sam može da se iskopa…
    Ili da skontaš šta tebi poručuje pasica.🙂
    Ili da ipak sačekaš, možda objasni Hajra.😉
    Uistinu, prvi put da se oduševljavam samim tim što gledam strip, a sam moram da nađem smisao – jer je upravo u tome smisao, bit. Počinjem da zvučim kao oni na Bilalovoj promociji, ali jebiga kad je istina!

  9. 3 Decembar 2007. u 22:31

    Kaiševi su lijepo urađeni, ali ja stvarno ništa ne kontam… Osjećam da je Hajri super unutra, da se dobro zeza, ali hoćemo i mi malo…

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
