Početna > Tekstovi > Plakat 3. Zimskog Salona Knjige

Plakat 3. Zimskog Salona Knjige

4 Decembar 2007.

TKD Šahinpašić i ove godine organizuje Zimski Salon Knjige. Prilika je to da se posjetioci upoznaju za najnovijim produkcijom izdavača iz Bosne i Hercegovine, zemalja regiona te sa najaktuelnijim književnim djelima iz svijeta knjige.

Sad se vi pitate kakve veze to ima sa Stripopekom?
Hm, da ja ovdje zaljepim sliku pa da sami to odgonetnete?

Ne želim da zvučim neskromno, ali ne znam kako drugačije da kažem ovo – da, crtež sam uradio ja. Htio sam ponoviti prikaz djece iz starih dječijih knjiga i sa Božićnih/Novogodišnjih čestitki. Nadam se da sam uspio i da će privući pažnju prolaznika toliko da posjete salon knjige.

Moram izraziti zahvalnost uredništvu izdavačke kuće na ukazanom povjerenju i mogućnosti da promovišem svoj rad na ovaj način. Nisam mogao ni pretpostaviti da će jednog dana grad biti oblijepljen mojim radom.

Nadam se da će posjetioci stranice stići vidjeti plakat na ulici prije nego ih prelijepe plakatima za koncert Dare Bubamare ili Željka Samardžića. I da će svratiti na salon. Kako to u obavijesti piše: Uz sve praznike koji nam predstoje, Zimski Salon Knjige idealna je prilika da nađete poklon za vašu porodicu i prijatelje.

III Zimski Salon Knjige se održava od 11.-19.decembra 2007.g., od 10 do 19 sati u prostorijama Collegium Artisticuma, centar Skenderija.

Ulaz je slobodan za sve posjetioce.

Kategorije:Tekstovi
  1. halid
    9 Decembar 2007. u 11:27

    aferim. lijepo je vidjeti rucno radjen plakat nakon silnih fotoshopa. ne kazem da nam fotoshop nije olakso zivot al brate umanjio je vrijednost rada. drago mi je i da su organizatori prepoznali ovu naizgled sitnu pojedinost. Naizgled lokalna pobjeda jedan je korak u povratku manualnog i unikatnog na globalnu scenu. ovaj plakat je pravo osvjezenje. cestitam i sve ostalo.

  2. 5 Decembar 2007. u 22:05

    Mene je podsjetio na djetinjstvo😦
    Prelijepo …

  3. 5 Decembar 2007. u 12:37

    Bolje da si ti skinula nego da je prekriven najnovijim ostvarenjem promotora diskoteke AQUA.🙂
    Ajde Filipe, izganjaj od gazde da nam dadne nešto plakata da podijelimo raji.😉

  4. aida
    5 Decembar 2007. u 11:30

    Valjda mi nece zamjeriti ni autor ni oglasivac, ja sam jedan plakat fino odgulila i ponijela kuci:) Nisam vandal, plakat je nesvakidasnje odlican!

  5. Flik
    5 Decembar 2007. u 8:38

    Hvala na čestitkama.
    Venesu da odgovorim: da, sve je mojih ruku djelo.

  6. 5 Decembar 2007. u 4:11

    Type je masu dobar. Jesi li radio i type? Cestitke na posteru.

  7. 4 Decembar 2007. u 22:06

    I meni se jako svidja – odličan plakat!! Grafički dizajn naročito dobro izgleda s ovom ilustracijom – stvarno super!

  8. 4 Decembar 2007. u 18:19

    Mislim da si uspio u svojoj namjeri, vezano za prikaz djece. Odličan je i kompletna kompozicija, ideja i kolor. Super plakat!

  9. inchy
    4 Decembar 2007. u 14:32

    I pretpostavljala sam da je tvoj plakat!
    Cestitam!:)

  10. 4 Decembar 2007. u 14:13

    E sad kad se naveliko vidi skroz je drugi dojam.🙂
    Čestitaaaaam!

Comment pages
  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
