Početna > Tekstovi > Plakat update – update – update!

Plakat update – update – update!

10 Decembar 2007.

Iako vas Filip ne voli (sami ste krivi što postojite :D), uspio sam složiti omanju količinu Plakata za 3. Zimski salon knjige, pa prvi dobronamjerni posjetioci iz Sarajeva (vas cirka dvoje) ili oni koji namjeravaju u Sarajevo ovih dana oko Salona, a koji mi se jave na stripopeka (at) gmail tačka com dobivate plakat, a sljedećih dvoje dobiva očtećeni plakat (upali mojoj mami u lokvu dok je izlazila iz auta pa su po jednoj ivici malo prljavi i savijeni).

E, znam da će sada biti masa emailova, svi jedva čekate objesiti ovo umjetničko djelo iznad kreveta, ali nažalost, na lageru imam samo ova četiri, pa požurite!

kalendar.jpgUpdate: OK, ako plakati nisu vaš fah, onda možda kalendari? Iz iste serije kao i plakat, povodom zimskog sajma, sa Filipovim dizajnom, kalendari za 2008. godinu! Dimenzije su 73x23cm (čini mi se :S) i fantastično izgledaju! Koliko sam shvatio, kalendare možete dobiti uz svaku knjigu koju kupite na Šahinpašićevom štandu, ali ako neko ne bude kupovao kod njih i opet ga interesuju kalendari, skontaćemo neku varijantu da ih i dobije.😉 Da nisu sve ove izdavačke veze koje smo stvorili uludu, kad već nemate materijale da nudim(o) da štampaju u knjigu…😦

Update: Da nebiste naslijepo iskali kalendare, evo ima i slika

Kategorije:Tekstovi Tags: , ,
  1. 12 Decembar 2007. u 20:51

    I have been to BiH a while ago and I think you have a wonderfull country, with extraordinary people. Love Sarajevo!

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
