Početna > Tekstovi > Asli raja surfa po netu

Asli raja surfa po netu

31 Januar 2008.

Kad se i ovakve stvari dese, onda definitivno možeš pljunuti u stranu i poslati sve do vraga.

O čemu govorim? O slici iznad.

Flavio je ostavio komentar na naš stariji post o tzv. Javi i link na svoj blog, a meni se stomak okrenuo kada sam vidio sve informacije koje je naveo u svojim postovima. Ne mogu reći da sam iznenađen šta je prvi animirani lik iz BiH koji uspije privući regionalnu pažnju publike koju animacija i ne interesuje previše, plagijat i uz to iskorišten i u stripu da usere dojam koji jedva ostavljamo pored ultra uspješnih susjeda, ali jest mi cijela stvar mučnija nego što bi se dalo očekivati, kako sam se raznoraznih sranja u životu nagledao.

Valjda će sada napokon svi ljudi kojima je kultura život ili barem najbitnija sporedna stvar u istom shvatiti da sa Berinom Tuzlićem nema svrhe poslovati, osim ako nije u pitanju ispiranje starih i prevaziđenih ideja za reklame mesnih proizvoda, a i tada samo zato što su u pitanju familijalne veze. Toliko od mene!

  1. andedmen
    4 Februar 2008. u 12:24

    pa ovo nije prvi put. sjetimo se Berinovog crtića Super Bili?. ako se vratimo koju deceniju ranije, mogli smo na malim ekranima gledati Sport Bilija. pogledajmo samo kostimografiju, a supertorbu zamjenimo kancerogenom kobasicom🙂

  2. 2 Februar 2008. u 22:37

    Meni je nevjerovatno da se pravda! E, čovjek se pravda a likovi su ISTI!
    Drago mi je vidjeti da su odgovorili svi involvirani, držimo fige da se napokon ovo razotkrije u potpunosti sa ovima iz Animation Mentora kako poduzimaju pravne radnje.

  3. 2 Februar 2008. u 18:33

    Ali još me drži nevjerica. Zar je mislio da ga neće otkriti ?

  4. 1 Februar 2008. u 16:30

    pa mislsim da nece proci ne zapazeno jer su se ukljucili original tvorci ovog karaktera kao i mtv i upravo na forumu mtv citamo da su spotovi do daljnjeg ukinuti dok se ovo ne istrazi.

  5. 1 Februar 2008. u 11:01

    Nevjerovatno, ali u B&H — vrlo vjerovatno. Koji pokvarenjak!!!

  6. 1 Februar 2008. u 6:47

    Ja ne znam šta bih rek'o … možda…
    Najgore je što će ovo proći nezapaženo, a taj će se čovjek dičiti svojim umijećem
    “crtanja stripova” i originalnošću.

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
