Početna > Tekstovi > Otvorenje izložbe

Otvorenje izložbe

22 April 2008.

Ispada da sam ja u ovoj družbi zadužen za promociju na blogu, obavještavanje medija, pozivanje zvanica, fotografisanje otvorenja i davanje intervjua. I postavljanje radova.
Ah da, i crtam stripove u slobodno vrijeme.

Emir se utopio u masi gostiju ostavljajući mene da dajem izjave svim mogućim TV kućama koje su došle. Tako da je moje veče izgledalo ovako: intervju, intervju, intervju, otvaranje, intervju, intervju, intervju, eh odoše mediji da se sada malo sicijalizujem – kad nema nikoga. Ispričavam se stoga svim posjetiocima sa kojima nisam stigao progovoriti ni riječi. Nekima sam uspio mahnuti (Hajra, Majo…) nekima ni toliko a neke nisam ni vidio da su došli (kao npr. Dragan Rokvić za kojeg sam saznao da je bio sa fotografije Peđe Slavnog).

Iz tog razloga ja vam neću moći prenjeti atmosveru sa otvaranja. To će kolega Emir morati dopisati jer je on, jadničak, išao od jednog do drugog gosta i pozdravljao se sa njima. Usput je “planulo” i pola grickalica i sokova pa sumnjam da je imao prste i u toj raboti.

Pokušati ću napisati ko je na slikama ispod no pošto je bilo jako puno svijeta, za koji moram reći da nemam pojma otkud na izložbi – nevjerovatno da toliko ljudi zanima strip! – molim sve posjetioce stranice da nam pomognu identifikovati posjetioce (izložbe) .

Pod moto “Nije li to čudno” spadaju fotografije:
Ljudi koji čitaju stripove!

Cure na izložbi!

Još ljudi koji čitaju stripove. I to otvorenih usta!

Ahmet Muminović, Emir Pašanović i Filip Andronik prilikom otvaranja izložbe

Ko. Su. Ovi. Ljudi?!

Leđima okrenut je Boris ali otkud ovoliko starijeg svijeta?! Da nisu pobjegli od pljuska u galeriju?!

Lijevo je Pavlović Majo. Desno – ko zna!

Vesko Kadić.

Još cura koje čitaju stripove!

Došla je i stara drugarica Stripopeke Hajra Helać.😉

Filip i Emir u ragovoru sa Michaelom Schroenom, direktorom Goethe Instituta Sarajevo.

U redu, to bi bilo sve od mene za sada. Furam na razgovor sa FTV-om pa slobodno bombardujte sajt komentarima kako ovo ništa ne valja dok se ne vratim.

Ostatak slika možete pogledati ovdje
http://www.box.net/shared/0iyyfvfkk0

Kategorije:Tekstovi
  1. Shex
    28 April 2008. u 13:53

    Hehehehhe…

    Guilty as charged!! :$

  2. 26 April 2008. u 7:33

    Crvenokosa, riđa… Uff… kao da sam jedan od braće Daltona pa ne razlikujem boje😉

  3. Shex
    24 April 2008. u 12:27

    Zar je???😛

  4. 23 April 2008. u 17:03

    Aha, Shex je znači Crvenokosa😉

  5. 23 April 2008. u 12:27

    Dok ne napišem neki smisleniji tekst i ne dođem sebi, još jednom da se zahvalim svima što ste došli i pozovem i na naredne događaje u subotu oko 18 h.

  6. Shex
    23 April 2008. u 9:38

    Evo da se “identifikujem”. Ja sam na “cak” dvije slike. Na prvoj pomno citam necije remek djelo, a na drugoj spadam u cure s izlozbe.
    Eh et’.

    :))

  7. hajra
    23 April 2008. u 1:36

    Cestitke jos jednom, samo… stara? starA??😛 Izvukao si se s ovim ‘drugarica’ 😉 Salim se, jos jednom sve velike cestitke!!!

  8. Denis
    22 April 2008. u 18:37

    Sjajan posao momci! Svaka cast!
    Vidjeh i fotke na upps forumu pa sam koliko-toliko stekao dojam kako je bilo🙂
    Nadam se da cemo se dogodine najzad i uzivo upoznati…
    Pozdrav!

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
