Početna > Minja > Minja – Opet o Ninjama :D

Minja – Opet o Ninjama :D

25 April 2008.

Ne pamtim kad sam zadnji put nešto postavio na ovoj stranici, no ovaj put – tekst ide sa jako dobrim razlogom. Možda će se nekome činiti da je ovo pomalo pretenciozno, ali bih volio vidjeti ljude koji će pokušati sami izgurati nešto ovako, Naime, riječ je o soundtracku za strip Minja, prigodno nazvanim “Zvučna Traka”. Dugo vremena nije bilo riječi o ovom malom junaku, malo sam i ja digao ruke od njega – sve do prije par mjeseci. Materijal za “Traku” je ležao negdje u dubinama hard diska, neki su momci kasnili s muzikom zbog opravdanih razloga, ja odavno nisam ništa nacrtao i činilo mi se da će ovaj mali ninja pasti bez ispaljenog metka ili u njegovom duhu rečeno – bez isukane katane. Dogodilo se čudo. Nisam mogao vjerovati da me ljudi pitaju šta je sa ninjom, kad će pjesme i kad će se opet moći što god pročitati. vrhunac svega, Kowa repa o Minji na svom EP “Upali Radio” na samom početku albuma ? Mislim, ostao sam zatečen. A onda se trgnem, sjednem za komp, poašljem par mailova, popričam sa Emirom, upitam Filipa za koji savjet i tadam – Minja “Zvučna Traka” je pred vama. A bilo je teško. Skupiti pjesme, moliti ljude da obrate pažnju na detalje, tražiti muziku, motati se po radijskom studiju i daviti Meshka, Jakuba i Želju da se nešto pokrene. Možda ovaj soundtrack nije čemu. Možda ga mnogi neće ni pogledati već će odmahnuti rukom i reći ono tipično naški “pa šta”. Ali, iskreno rečeno, nije me briga. Previše je truda uloženo u ovo da bi se samo tako zabacilo u neki kut. A nisam radio zbog sebe, niti zbog Minje – već zbog stripa. Da, nakon ovoga su ljudi počeli malo njuškati, tražiti cd-ove ( nije neki kvalitet štampe ali šta se može ) i ono najvžanije sjećati se stripa. Na svu sreću, mnogi nisu spominjali Zagora već Corta, Jeremiaha i ostale likove koji nisu dio famozne Bonelli produkcije. Zanimljivo šta jedan soundtrack može učiniti😀

Eh da. Minja je odrastao. Primjetit će to oni koji pogledaju cover za Zvučnu Traku. Nastavit ću raditi njegove avanture u daleko mračnijem svjetlu i to na ovim stranicama. Malo sam popravio crtež ( Hvala Filipe i Ivice na savjetima ), sjeo za sto i redizajnirao malog Minju koji sada ima kompletno ime – Daisuke Chan. Malo pod uticajem Sun Tzu-a i istinitih činjenica o Ninjama, počeo sam slagati avanturu sa glavom i repom. Svečano obećajem da će te moći pogledati ako Bog da, avanture pod nazivom “Odrastanje” već od Maja ( naravno, nakon praznika ). U četiri mini epizode, Minja će se trnasformisati u daleko ozbiljnijeg lika nego što je do sada bio. No, o tom potom. Evo soundtrack :

http://www.gigasize.com/get.php?d=cht2mqcgzff

A pored svega toga, pripremio sam i skromnu knjižicu o Minji koju možete skinuti ovdje :

http://www.gigasize.com/get.php?d=lk07kll2pbc

p.s.

Nadam se da nisam bio dosadan😀

Kategorije:Minja
