Početna > Minja, Radovi, Tekstovi > Gdje su Bosanske Ninje ? :(

Gdje su Bosanske Ninje ? :(

2 Mart 2009.

Prošlo je dugo od posljednjeg posta ( a baš mi se nešto i ne gleda datum ) sa temom na Minju – prvog BiH ninju. Skoro sam na fejsbuk postavljao neke nove skice i crteže na kojima sam se pozabavio i nanovo prostudirao ovaj čudnovati lik. Emir je po običaju vidio i komentarisao te mi i predložio da spakujem i postavim par ninja crteža ovdje, na stranicu gdje se Minja i prvi put pojavio ( a gdje će se možda i zadnji put pojaviti, ko to zna😀 ). Elem, eto par crteža, Minja i neki negativac koji će se za par sedmica ako Bog da pojaviti na webu ( a gdje drugdje ). Priča, pa… malo drugačija no do sada, jer je sam Minja zreliji pa će krv teći u potocima ( bleh.. ), zgrade letjeti u zrak ( ohhh… ), ljudi vrištati a vi samo čitati i čuditi se ( oops.. ), jer nije li to čudno da u BiH postoji jedan obični ninja ?

Naravno, kao i prošli put, očekuje vas Minja soundtrack sa dosta fine hip hop muzike, a konačno se i rad na crtiću o ovom ninji pokrenuo sa mrtve tačke. Eto, toliko za ovaj put. Uživajte u nešto boljem crtežu no što ste do sada navikli😉

Kategorije:Minja, Radovi, Tekstovi Tags:
  1. Ines
    4 Mart 2009. u 6:21

    minja! minja!:D

  2. 3 Mart 2009. u 16:14

    Ma da, i super izgleda.

  3. 3 Mart 2009. u 11:41

    Nemam pojma, pokušao sam što mi je bilo najbliže učiniti, pa je ta galerija naletila kao poručena.

  4. 3 Mart 2009. u 10:38

    Jah, samo mislim da je došlo do miješanja nekih skripti…

  5. 3 Mart 2009. u 10:03

    Jel to misliš na galeriju ?😀

  6. 2 Mart 2009. u 22:42

    Admir otkriva i nove tehnike na ovom siteu koje ni Filip ni ja nismo poznavali. I ne govorim o kvaliteti crteža, koji je mnoooogo uznapredovao, nego o ovim novim linkovima, interesting…🙂

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
