Početna > Sara > Upoznajte Saru (i njene prijatelje)

Upoznajte Saru (i njene prijatelje)

16 Mart 2009.

Prepuštamo Ines Sari da nam kaže nešto o sebi i prijateljima, akterima istoimenog web stripa. Ubuduće ćete ove informacije moći naći u svako doba u sidebaru, zajedno s našim osobnim i kontakt informacijama. A neće biti ni posljednja informativna stranica, believe you me.

saraedindzeni1Sara – to sam ja!:) Četvrti sam razred gimnazijei  iduće godine ću studirati najvjerovatnije Slikarstvo. Puno kmezim i jos uvijek sam Single… :’-(

Edin – To je moj stariji brat, moj genije! Već je druga godina Informatke sa položenim ama baš SVIM predmetima!:))) Zaista mu se divim. Ponekad uspijeva i do 5 sati bez pauze buljiti u prokleti kompjuter…

Dženi – Moja mlađa seka… Paaaaaaaaaa… Trenutno se brinemo da bude redovno nahranjena i zabavljena. Prerano je reći šta se može očekivati od nje u budućnosti.

– – – – –

tarikivonasanja

Tarik – je jedan pravo fin i svima drag lik iz razreda.😀 E, ON iz nekog razloga osjeća potrebu da bude ozbiljniji, pa već radi. Tako da ga sem na času rijetko viđamo!:(

Ivona – Moja najbolja prijateljica (bar mislim da je). Znamo se jos iz osnovne, pardon, iz vrtića. al još uvijek nemamo isto mišljenje ni o jednoj stvari. I ne idemo u isti razred.

Sanja – E, ona je “viša klasa”. I sama je sebe tako prozvala. Tako da ne pričamo sa njom.

Ne znam ko je tip u čošku. Iliti uglu ili kutu.😀

– – – – –

unadamirigor

Una – Ona se malo folira i hoće da bude šminka, ali je izuzetno vrijedna i fina cura. Upisat će Ekonomiju. I viđa se s Damirom iz nekog razloga. :S

Damir – Njegovi roditelji su u nekom drugom gradu. Inače, nema hobi, nema najdraži predmet. I, ČUDO, ne zna šta će studirati. I ja ga ne kontam.

Igor – Damirov cimer. O njemu ne znam mnogo. Mislim da niko ne zna! U četiri godine mislim da nije ni s kim progovorio više od dvije riječi!

Kategorije:Sara Tags: , , , , , , , , , ,
  1. 18 Mart 2009. u 14:56

    Mislim da ninja nije još zaslužio svoje posebnu stranicu – ali budem postavio nešto kad završim ovo za izložbu. Imat ću to u vidu sa slikama Emire🙂

    • 18 Mart 2009. u 16:27

      Ne slažem se, kao što sam i Ines rekao, mislim da će ti pomoći u budućem pisanju kada definišeš sve likove. Ali ne tjeram nikoga ni na šta.😉

  2. Ines
    18 Mart 2009. u 8:28

    Joj kad vam sada SVE pokvarim! :P:P:P:P:P:P
    Hvala!Puno pozdrava!🙂

  3. 18 Mart 2009. u 0:01

    Hint Admiru: nemoj ni ti ništa više komplicirati. Bitnije su ljudima slike, nego cijela biografija, o tome napiši roman.
    Ines, mislim da možeš izmijeniti ovu “O nama” stranicu u sidebaru, pa samo tu dodaj svoj kratki rezime kada stigneš i kad se snađeš u wordpressu kako si sada punopravni član.🙂

  4. Ines
    17 Mart 2009. u 17:46

    Hvala!🙂
    Pa da napravimo koju promjenu!🙂

    Od milimetarskih do kilometarskih postova…😀
    iduci put cu i roman postaviti!😛

    Puno pozdrava!!!🙂

  5. 17 Mart 2009. u 12:18

    Bravo Ines. Super izgleda. Jednostavno i zanimljivo🙂

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
