Početna > Tekstovi > Promocija Amnezije

Promocija Amnezije

28 Mart 2009.

Znam da kasnim sa ovim izvještajem i slikama ali stvarno nisam stigao napisati ga ranije.

U blagom sam osjećaju “predoziranosti” Amnezijom. Crtanje i štampa još i nekako ali zadnjih par dana ne znam kome sam dao intervju, kome trebam poslati naslovnicu, kojme potpisujem album… aaah! Trenutno nemam vremena sjesti i razmisliti o pozitivnoj energiji kojom sve ovo zrači. Čuvaću je dok ne sjednem za crtaći stol (crtaći stol! to sad djeluje tako daleko, kao da nikad crtao nisam!). Tada ću vjerovatno u cugu istresti iz sebe cijeli drugi tom Amnezije!

Dobro, dosta laprdanja o meni. Ovo je ipak post o promociji.

001

Promocija je prošla sjajno! Barem tako kažu jer sam skoro sat vremena potpisivao izdanja i nisam ništa i nikoga vidio. Na početku smo Emir i ja rekli par riječi o samom stripu. Bilo je par interesantnih pitanja iz publike – npr. hoće li Amnezija izlaziti u novinama. Da, zašto da ne. Čim se urednici odluče odreći 1/3 ukrštenice spreman sam im ponuditi Amneziju u tom formatu.

Od poznatih gostiju starije generacije tu su bili Ahmet Muminović (crtač stripova) i Mirza Ibrahimpašić (slikar, lustrator, karikaturista…) a od mlađih Peđa (Slavni), Ines, Boris…

Ono što me iznenadilo ej da je bilo mnogo ljudi koji vole strip a koje niko nije prepoznao. Mislili smo da do sada znamo svakoga ko je ikada kupio strip ali smo se prevarili. I tu je bilo čak i djevojaka! Hej! Vau!

002

Sve u svemu, sjajno. Žao mi je što nisam imao vremena sa svima se pozdraviti i reći im hvala što su došli i što vole strip (ako iko od njih prati ovu stranicu – HVALA!).

Za sve one koji nisu bili u mogućnosti doći na promociju po potpisani primjerak najavljujem da ću sa strip albumom biti i na 21. Sajmu knjige (22-27.4.).

003

  1. 1 April 2009. u 17:54

    Svaka cast majstore…

  2. 31 Mart 2009. u 13:09

    Cestitam jos jednom Filip…
    zivis zivot strip autora!🙂

  3. 29 Mart 2009. u 20:27

    Da, da – skužila sam… Jebiga, svijet je fakat mali.🙂

    • 29 Mart 2009. u 20:31

      Nekad manji nego što bi trebao biti, ali da, zaista mali.😀

  4. 29 Mart 2009. u 20:18

    Irena se baš prije neki dan javila u komentarima, sigurno ćemo organizovati promociju antologije ženskog stripa u Sarajevu čim izađe.😉

  5. 29 Mart 2009. u 19:22

    Za Ines znam – lektorirala sam njezinu biografiju za antologiju ženskog stripa koju priprema moja prijateljica, također strip crtačica, Irena Jukić Pranjić.

  6. Ines
    28 Mart 2009. u 19:51

    Super!!!🙂

  7. 28 Mart 2009. u 16:02

    Činiš svojim uzvicima (I tu je bilo čak i djevojaka! Hej! Vau!) nepravdu ženama – znam gomilu djevojaka koje ne samo da vole strip nego se njime i bave. ;))
    U svakom slučaju, sretno s Amnezijom i borbom protiv amnezije!

    • 29 Mart 2009. u 18:29

      Hahahaha, Asja, imamo jednu takvu djevojku koja se bavi stripom i na ovom blogu kao koautoricu, koja će sada biti objavljena (ako Recesija da, možda i dvaputa) u Hrvatskoj. Dakle, u Hrvatskoj, u Sarajevu (neću da prejudiciram ostatak zemlje nam naše domovine), što Hajra (www.unlingual.com) i Ines rade nijedna druga djevojka ne radi.
      Nama je posebno drago što ovako mala strip zajednica uopće ima tako jake, originalne i što je najvažnije, vrijedne autorice, daleko ispred kolega i kolegica u cijelom regionu, ali ostaje činjenica da se ovim poslom bavi vrlo malo ljudi, a od to malo je još manje djevojaka/žena.
      Da ti samo vidiš kad mi ospemo paljbu na muške ljenjivce koji se usuđuju zvati strip autorom, ih… prosurfaj malo po arhivama, ima tu i psovki i svačega.😀

  8. 28 Mart 2009. u 15:49

    kakav je tek osjećaj čitati ovako nešto da se dešava ovdje kod nas u BiH ehhh🙂
    Predivno🙂

  9. 28 Mart 2009. u 14:35

    Davat ćeš potpise i prije sajma na Salonu stripa u Laktašima, i na MaFestu poslije sajma, ali o tom potom.😀

  1. 21 Decembar 2009. u 12:43
Komentari su isključeni.
