Početna > Akcija, Konkursi, Linkovi > ‘Ćete da radite?

‘Ćete da radite?

2 April 2009.

I zaradite možda? Onda se bacite na pisanje i crtanje, jer vam se upravo pružila prilika za to! Ovjerite na linku:

http://www.darkomacan.com/dnn/Home/tabid/36/EntryID/356/Default.aspx

Letimično sam pogledao sva tri scenarija, i ne interesuju me pretjerano nijedan, ali treći najviše obećava. Ja ću sigurno uključiti spisateljsku vibru, a vi?

Kategorije:Akcija, Konkursi, Linkovi Tags: , ,
  1. 4 April 2009. u 19:50

    Mene su prva dva zagolicala i odmah su pocele da se redaju slike pred ocima samo imam golem problem…vremena.

    • 5 April 2009. u 19:43

      Fakat moramo da napravimo mrežu vas autora, tako da kad ti nacrtaš te slike ne moraš i da ih tintiraš, pa da ubrzamo cijeli proces… Ali svima vam je problem vrijeme…

  2. 4 April 2009. u 8:29

    Pogledao treći scenario.😀

    • 5 April 2009. u 19:42

      Jel da da obećava? Poslat ću ti i ovu svoju drugu epizodu da vidiš kako sam ja to dalje zamislio, samo da je doradim, pa ću onda poslati i Macanu…

  3. 4 April 2009. u 1:32

    Hehehe, zar imaš afiniteta za srednjevjekovne pejsaže? Meni to nije išlo nikada ni da pročitam (ne znam, tornjevi Boa Morija mi padaju na pamet) a kamoli da ja tu sad nešto trtljam i pišem, da je ne znam koliko letećih tanjira upleteno.
    No svakom njegovo. Ja za Cat već imam prvu avanturu pripremljenu…
    Ako će se neko latiti crtanja westerna, eve ga fotografije Central Citya, Colorado, baš iz 1878. godine. Može biti inspirativan i za pisanje ako ko voli… http://www.narrowgauge.org/ngc/html/excursion6/excursion6-centralcity.html

  4. Ines
    3 April 2009. u 23:45

    ja cu pogledati….
    ali drugi scenarij!🙂

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
