Početna > Akcija, Tekstovi > Škola stripa

Škola stripa

2 April 2009.

Znam da vas nema puno ovdje koji se namjeravate baviti stripom aktivno, ali da najavim širem auditoriju i pitam za mišljenje.
Naime, u narednim mjesecima Stripopeka (poimenice, Ines, Filip i ja, Admir je u drugom gradu pa ćemo vidjeti koliko će moći učestvovati) će organizovati i sprovesti u djelo školu stripa za početnike i one naprednije. U Sarajevu, je li. Prva škola otvorena za sve u zadnjih 5-6 godina, zar ne?

Interesuje me šta posjetioci ovog bloga misle da bi trebalo biti uključeno u samu školu (koja će imati osnovne sadržaje – kako crtati a da to ima smisla, kako pričati crtežom, kako pisati za strip) tj. šta ne bi smjeli nikako propustiti uključiti u školu?
Hvala unaprijed na vašim odgovorima koje možete ostaviti u komentarima.

Kategorije:Akcija, Tekstovi Tags: , , ,
  1. Aida
    22 April 2009. u 15:36

    Ovo je divna ideja , ja bi vam se rado pridruzila…ali sta bi kad je u Sarajevu.

  2. 3 April 2009. u 10:47

    Ou men, dec so kul😀
    To jest, jedva čekam🙂

  3. 3 April 2009. u 6:23

    Heh, širi nam se grupa na fejsbuku😀 Juče sam se uzj.. ovaj, bio sam koristan, valjda barem deset ljudi skrene i klikne na link u onim porukicama kad Ines postavi novu Saru🙂
    On topic : Ovo je super, samo što sam ja daleko :S

    • 3 April 2009. u 9:19

      A čuj, najavit ćemo ti pojedine segmente na vrijeme, pa ćeš moći doći da čuješ nešto interesantno.🙂
      A ja mislim da ćemo u svakom slučaju baciti akcenat na mlade snage. Ti ipak ponešto i znaš.😀

  4. 2 April 2009. u 18:22

    Sjajna ideja i nadam se da ce biti dobrih savjeta jer i ja sam sebi hocu uskoro da namaknem omcu oko vrata pokretanjem slicne stvari u mom selu. Samo nek se mnoze!

    • 2 April 2009. u 20:22

      I ja se nadam, a onda ćemo te svakako pozvati da dođeš po koji put kao gost-predavač.😉

  5. zagor
    2 April 2009. u 14:46

    Sta treba? Big …s!

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
