Početna > Minja, Radovi, Tekstovi > D.K. Minja – neka najava

D.K. Minja – neka najava

4 April 2009.

Ha, oni koji pomisle da sam pogriješio dio stranice za objavljivanje životopisa bosanskog ninje pa ga još i napisao,  grdno se varaju. A opet sa druge strane, taj se životopis neće još dugo pojaviti u sekciji “o nama” jer autor jednostavno smatra da gospodin ninja to još nije zaslužio, što ne znači da neće. Da pojasnim. Dugo se vremena ovaj strip crta i piše bez glave i repa, sa ponekom avanturom u kojoj se ama baš ništa ne desi – usljed čega je uslijedio preokret. Neku večer sam Emiru nabacio hint, a eto sad i javno, dok sam u blizini kompjutera, velim vam da Minja kreće ispočetka. No, neće to baš biti onako kako sam ja na početku mislio. Jer, usljed priprema za taj famozni dvd il šta god već, predloženo mi je da Minja dobije životopis, dio sekcije, ali kako je već objašnjeno, od toga za sada nema ništa – što ne znači da ga neće biti, ali se mora zaslužiti.  Minja je akcioni heroj, takvog sam ga konačno shvatio i takav će biti. Ozbiljan, inteligentan i fizički superioran nad običnim ljudima, a pored svega toga još je i napola bosancem. E,  s obzirom,  da svakog autora pukne u glavu tema “Origin”, pa je poslije objašnjavaju nakon stotinu i jedne epizode, Minja će krenuti sa svojim porijeklom. I to u maju mjesecu, nakon izložbe stripova, ako Bog da, sve se posloži, upoznat će te Minjinog djeda, majku, oca i par opakih ninji te amerikanaca ( ha, kakva bi to priča bila bez njih ). Pa da ne duljim,  a mogao bih,  četiri epizode porijekla, vježbanja ninjutsua i krvi. Nakon čega će uslijediti dolazak u Bosnu, sudar sa onim simpatičnim negativcem kojeg ste mogli vidjeti na mom facebook profilu ali i ovdje. Dole u prilogu, jedna promo naslovnica ( dal će završiti kao promo poster ili naslovnica još ću da se saberem ) u olovci. Ajmo raditi ljudi, crtati stripove. I ne pitajte me šta radim subotom navečer na netu😀

p.s. Iduće sedmice, ako Bog da pa ja budem pri kompjuteru, na našoj facebook grupi vidjet ćete i naslovnice “Porijekla” i jedan mali intro.  Evo dole ispod slika Minjinog djeda kako zamišljen gleda vulkan Fuji dok lišće japanske trešnje lebdi oko njega…

Teške odluke...

Teške odluke...

Kategorije:Minja, Radovi, Tekstovi
  1. Ines
    7 April 2009. u 7:12

    🙂

  2. 5 April 2009. u 20:45

    Čekajte početak maja i nakon izložbe. Suvišno je govoriti i pisati dalje😀 Neviđeno.

  3. 5 April 2009. u 19:40

    Hah, pa shvatio sam origin, ali i nisam baš da ćeš ga otpočetka furati. I filip priprema origin Amnezije, ali neće zbog toga izbrisati one stare epizode.🙂
    Ništa, živi bili pa vidjeli.😉

  4. vns
    4 April 2009. u 23:39

    Drug, gdje je promocija nestala? Link za Fejsbook page, izlozba stripa i sl… Haj’ svega ti.

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
