Početna > Akcija > 600ti komentar na Stripopeka.com

600ti komentar na Stripopeka.com

5 Maj 2009.

Wow, čestitam! avataratari je postavio 600ti komentar na ovoj stranici!
Koliko se sjećam, 500ti je bio moj nekad davno, još lani, ali ovako ćemo sada iskoristiti priliku i dati nagradu avataratariju – stripove naravno.😉
Sad za sad imam sigurno jedan Q strip #10, a za ostatak fonda ću skontati kad se vratim u Sarajevo. Još jednom, čestitam, i hvala što ste uz nas!

Kategorije:Akcija Tags: , ,
  1. 4 Juli 2009. u 11:52

    Pa tek sada sam vidio ovaj post ;))))) pa sjajno 600!!!!

    onda imam i ja za stripopeku nešto, pripremam nove stripove (TOMOROWLAND, ZOMBIE PARTISANS i WHALES) i šaljem vam uskoro par tabli, pa da vam se nađe😉

    hvala za nagradu, jedva čekam da dobijem stripove ;))))

    respect

    • 4 Juli 2009. u 15:22

      Eh, dobro si se sjetio vidjeti, ali i ja sam sad u Ljubljani i Zagrebu, tako da ti neću poslati stripove prije kraja jula. Samo mi javi na Kontakt koja ti je adresa na koju da pošaljem.

  2. 6 Maj 2009. u 17:23

    Neko se mora i žaliti hihih🙂
    Trebao si ostaviti bez objašnjenja komentar, mogao bi neko nešto pomisliti😀

  3. 5 Maj 2009. u 19:01

    Zar to nije najs😀

    • 5 Maj 2009. u 21:42

      Zar nije?🙂
      Nemoj se ništa žaliti, ti si još mogao vidjeti dokle smo stigli i tempirati komentar, ali ne, pa se onda samo žališ, tstststs …😀
      (Objašnjenje šale svima ostalima: naravno, Admir se ne žali, jedna od rijetkih osoba koje poznajem kome to nije navika. Doduše, žali se što ga stalno tjeramo da sistematizira svoje pisarije i da nekom lektoru da se to izbaci u formi knjige široj publici od Facebooka, ali to je sam sebi kriv, što piše. :D)

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
