Početna > Konkursi, skola stripa > Ponovljeni poziv – KAPOW! škola stripa

Ponovljeni poziv – KAPOW! škola stripa

15 Maj 2009.

Stripopeka Inicijativa, neformalna družba BH strip crtača i čitača ponavlja poziv mladim građanima Sarajeva za pristupanje u novu školu stripa KAPOW!

Veliko hvala svakome ko isprinta plakat i zaljepi ga gdje stigne!

Veliko hvala svakome ko isprinta plakat i zaljepi ga gdje stigne!

U ovoj netipičnoj školi stripa koju organizujemo pod pokroviteljstvom fondacije Schüler Helfen Leben (Učenici pomažu život) iskusni autori stripova iz BIH objasniti će polaznicima kako čitati, crtati i nadasve kako razumjeti strip.

Kroz radionice koje će trajati šest mjeseci istražiti ćemo sa polaznicima metode pisanja scenarija za stripove te parelelno i načine crtanja stripova, pravilnog kadriranja i vođenja radnje, isprobati niz crtaćih tehnika i polaznike pripremiti za njihovo bavljenje ovom umjetnošću.

Školu stripa će moći pohađati već od kraja maja/svibnja 2009. godine mladi uzrasta između 14 i 23 godine. Predavanja će biti održavana dva do tri puta mjesečno (zavisno od broja polaznika) u prostorijama Treće gimnazije u Sarajevu, adresa Vilsonovo šetalište 16.

Budući polaznici nam trebaju dostaviti svoje ime i prezime, običnu ili e-mail adresu, godište i školu/ fakultet koji pohađaju na jedan od dole navedenih načina do 24.5.2009. godine.

Svi polaznici koji uspješno završe program škole će na kraju dobiti prikladne diplome, kao i vrijedne nagrade za uloženi trud i rad. Također, postoji mogućnost da najbolji radovi polaznika budu okupljeni u zajednički album, kojim će se moći prezentirati široj publici kako u BiH, tako i šire.

Zbog ograničenja kapaciteta škole, broj učesnika je ograničen na petnaest. Stoga, požurite i prijavite se što prije!

S obzirom da je karakter ove škole neprofitan, prijava i pohađanje nastave su u potpunosti – besplatni! Sav radni materijal (crtaći pribor, skripte i sl.) kao i predavači će biti obezbijeđeni polaznicima u potpunosti bez naknade!!!

Bilo da ste budući polaznik ili vam samo treba više informacija o školi stripa KAPOW!, možete nam se obratiti putem telefona na broj 062/692-478, e-mailom na stripopeka@gmail.com ili putem kontakt obrasca na našoj web stranici http://www.stripopeka.com .

  1. Aida
    21 Maj 2009. u 10:10

    Ja cu doc 100%, vec sam se prijavila ali recite mi hoce li tamo bit iko ko radi u manga stilu.

    • Ines
      21 Maj 2009. u 11:20

      Hoce, ja sam zaduzena da vas upoznam sa manga stilom.🙂
      I ne brini, mislim na pravu mangu, a ne na stil crtanja koji koristim u radovima koji su prikazani na stranici!😀

  2. 19 Maj 2009. u 9:02

    I ja bih se prijavio al sam prestario🙂
    Ma ovo je sjajna ideja. Naučiti crtati strip je sjajno iskustvo, vjerujte mi na riječ.

  3. Amar
    18 Maj 2009. u 20:28

    Ja bih se prijavio ali imam 13 godina. Imam talenta i sam pravim neke svoje stripove. Pa, hoću li se moći prijaviti?

    • 18 Maj 2009. u 21:32

      Ukoliko nam ostane mjesta, ako se ne prijavi svih 15 učesnika iz ovih ciljnih godišta, onda ćemo i tebi moći ponuditi da prisustvuješ časovima.
      Meni je iskreno žao što tebi i mlađima od 14 (ali i starijima od 23) ne možemo ponuditi upis automatski, ali na žalost pare koje smo dobili od Schuller Helfen Lebena nam je dozvoljeno utrošiti samo ako nam je ciljna grupa projekta upravo između 14 i 23 godine.
      Uglavnom, pošalji aplikaciju, pa ti javimo kada prođe rok 24.5. Hvala puno na interesu i molim te da nam se obratiš s bilo kakvim pitanjima koje bi mogao imati vezano za strip kako unutar škole, tako i van nje na ovoj stranici ili emailom. Ovo je sve organizovano da pomogne mladim autorima u nastajanju da dobiju svoj glas. Pogledaj i u našem sidebaru link na Galerije, gdje možemo izložiti tvoje strip radove s kojim si najzadovoljniji.

  4. caes
    18 Maj 2009. u 19:14

    ja recimo znam da nemam pojma s crtanjem, iako bih silno zeljela da znam.
    :I

  5. Doen
    18 Maj 2009. u 14:18

    za to*

  6. Doen
    18 Maj 2009. u 14:18

    Vi ste mene pogresno shvatili, ja bih rado da ucim crtati stripove, no bojim se da nemam bas talenta zato..nije da ne zelim i da me ne zanima nego ne znam! 🙂 Ali, eto prijavila sam se pa sta bude.🙂

    I samo napomena – reklama na Sa-x je nestala nakon mozda pola sata sa naslovne strane, ja sam igrom slucaja bas u tom periodu otvorila stranicu. Hocu reci da vjerovatno ima jos puno ljudi koji bi htjeli ucestvovati a nemaju pojma da ovako nesto uopce postoji.🙂

    • 18 Maj 2009. u 15:11

      Hehehe, pa ako ne probaš, kako ćeš znati da li imaš dara ili ne?🙂
      Inače, poslali smo obavijesti u sve medije, sve škole i fakultete iz Sarajeva i šire okoline. Ako neko propusti vidjeti, žao nam je, bit će dogodine.😉

  7. Ines
    17 Maj 2009. u 23:08

    I ja smatram da nije nikakav problem prijavit se samo za scenarije.🙂

    Takodjer, nije nikakav problem ako zelite ucestvovati na casovima crtanja stripa, cak i ako ne znate crtati.

    Kao prvo, pokusat cemo vas ohrabriti, nauciti….😀

    A ako vas ne uspijemo nauciti, znat cete bar kakav pristup imaju crtaci, te sa kakvim se problemima suocavaju prilikom crtanja prema necijem scenariju.🙂

    Eto!🙂

    Puno pozzzz😀

  8. 17 Maj 2009. u 21:55

    Wow, errrrr, Filip me je upozorio da bi se ovo moglo desiti, ali sure, why not? Nećete morati dolaziti na većinu predavanja, ali prijavite se kako piše u konkursu da imamo neki kontakt s vama, i samo naznačite da vas interesuje samo pisanje scenarija.
    Nemojte mene kriviti ako vam dosadi nakon jednog časa.🙂

  9. Doen
    17 Maj 2009. u 18:15

    Mene ista stvar zanima, ja bih se prijavila, ali zbog pisanja scenarija za stripove najvise, tj. zanima me i crtanje, ali nisam neki talenat!😀

  10. caes
    17 Maj 2009. u 15:34

    Kandidati trebaju znati i crtati i pisati, jel da?😀

    Ja bih se prijavila, ali samo zbog pisanja stripova, jer sam totalni duduk za crtanje :l

Comment pages
  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
