Početna > Tekstovi > Sretan Rođendan Minja

Sretan Rođendan Minja

3 Juni 2009.

Htio sam započeti ovaj tekst sa čuvenom rečenicom loših pisaca ” kao da je bilo juče kada sam..”, ali sam se predomislio u zadnji tren, jer ovaj dan zaslužuje nešto bolje.  Naime baš na ovaj dan, prije tri godine ( da budemo precizni ) na ovoj stranici se pojavio prvi bosanski ninja – D.K. Minja! Nije to bilo ništa spektakularno niti se internet zajednica potresla zbog izlaska novog stripa na mreži svih mreža ali je barem meni – srce bilo kao kamion. Veliko i teško. Oni koji pišu, crtaju ili sviraju nešto svoje vjerovatno će znati kako se osjećam – ja, ali i svi drugi kojima je ovaj mališa prirastao srcu. Nije lako stvarati nešto, posebno strip, ako pored toga imate svoj pravi posao koji takođe volite istim žarom kao što volite strip ili sviranje na gitari. Ali je ugodno vidjeti da nešto živi zajendo sa vama, trči uporedo i pokušava vas nadživjeti. A Minji će to vjerovatno poći za rukom, ako ni zbog čega drugog a onda zbog tog albuma koji se priprema ( prvog ), koji vam je i Filip spomenuo par postova niže o njegovom djetinjstvu pa i drugih ako se stigne sa vremenom i životom. Nije lako napraviti strip, ali barem se uživa dok ga se gradi. Starnicu po starnicu, pazeći da svaka linija ima svoj značaj, svaka riječ sjedne na svoje mjesto i da ljudi nakon njegova čitanja zadovoljno se nasmiju. Barem im to Minja kao akcijski junak može ponuditi.

A počelo je prije tri godine i par dana prije, još u prošlost, nakon izložbe strip crtača, one prve kad sam naišao na tekst u Oslobođenju te se prisjetio svega. I polaganja ispita iz crtanja, svojih prvih stripova i svega ostaloga što me vezalo uz tu umjetnost. Sjeo sam i kontaktirao stripopeku. Prvi je odgovorio Emir. Ne sjećam se baš ponajbolje konverzacije, ali nije ni bitno, samo sam brzo došao na ideju da uradimo strip o Prvom Bosanskom Ninji. Napravljeno je par skica ( uz užasan tajming, moj posao je poprilično zahtjevan ) te sam pokupio u knjižari paket papira za štampanje, kupio set olovaka i crtao strip za vrijeme pauza na poslu, dok sam čekao zadatke ili u autobusu. Dugo vremena nisam crtao što se i dalo primjetiti, no ja sam ioanko Minju naumio kao zezanciju, jer zaboga otkud ninja u Bosni. ALi, kako je vrijeme prolazilo, izjedala me sumnja o ninji kao junaku koji mi je  prirastao za srce i počeo tražiti više. Pokušavao sam nešto, ali nije išlo, sve dok proteklih mjeseci nisam sjeo i odlučio krenuti ispočetka. Mnogi će vam reći da je to najteže, iako je to zapravo najlakši odabir u životu. Samo ga odabereš i kreneš iznova, nema neke teške filozofije. Icrtao sam dva paketa papira za printanje, išarao ga skicama MInje, osmislio njegove protivnike od dugokosog Vampira koji voli mlade studentice do prolupalog glumca koji je naumio izvesti državni udar, pa preko mističnog klana ninji do Žutog Groma, jedinog ninje koji je porazio našega junaka. Da ? Zainteresovali ste se ? Ima toga još. Spomenut ću samo šetnju Minje kroz slikovito Bosansko selo, susreta sa wannabe ninjom do posjete Zenici i Sarajevu ( Minja je kako to znamo smješten u Tuzli ).

Pa, toliko za danas. Možda nisam trebao ništa ni pisati. Ali, eto osjetih potrebu da strip junaku koji na staklenim nogama održava svoje postojanje u BiH :

– Sretan Rođendan Mališa!

Kategorije:Tekstovi
  1. Ines
    4 Juni 2009. u 19:29

    Cestitke!!! :D:D:D:D:D

  2. Mbabo
    3 Juni 2009. u 23:44

    0.0

  3. 3 Juni 2009. u 20:28

    Hvala ljudi🙂
    Ninja je plaho počašćen🙂

  4. maza
    3 Juni 2009. u 13:16

    Cestitke i od mene…

  5. 3 Juni 2009. u 12:10

    Čestitmamo Ninja Minja!
    ponosni smo na tebe!
    vole te tvoji-
    Ninja Sanja i ekipa iz Kuće plamena mira

  6. 3 Juni 2009. u 10:34

    Inače, sve čestitke i Minji i Admiru i ovim putem, jedva čekam da vidim nove avanture!

  7. 3 Juni 2009. u 7:56

    Vau! Zar je već toliko prošlo!
    Sjećam se prvih susreta sa Minjom, tada jednostavnim stripom bez pozadina u tri-četiri sličice… a pogledaj ga sada! Vau! Sve čestitke Admiru na stripu za koji se može reći da je predvodnik novog BH stripa. Interesantna priča, dobar lik i nadasve, autor voljan da ga crta, i crta, i crta!

    (kako povuči lika iz stripa za uši da naraste u mnogo, mnogo izdanja?)

    • 3 Juni 2009. u 10:33

      Da, upravo i ja tebi postavljam to pitanje stalno za tvoje likove iz stripa?

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
