Početna > Hitulididi, Konkursi, Radovi, Tekstovi > Strip pobijedio u konkursu EUphoria

Strip pobijedio u konkursu EUphoria

29 August 2009.

Dozvolite mi da vas zaustavim prije nego kažete “evo mamlaza, opet se hvali.” Nije mi cilj napisati prilog o tome kako sam opet pokupio neku nagradu nja-nja-nja. Nego ispričati vam kako je jednostavno dobiti motivaciju i potporu da se bavite stripom.

Elem, sjećate se onog posta o tome kako Radio Sarajevo pokreće EUphoria konkurs za kreativne radove? Da? Odlično, jer su jučer proglašeni pobjednici konkursa u prva dva mjeseca održavanja istog. I, oh da, strip je pobjednik jednog od ta dva mjeseca. Strip koji je nacrtala moja malenkost. Prilažem radove ispod.
euphorija_filip_01euphorija_filip_02euphorija_filip_03

Ako među vama ima iko ko pri čitanju ove vijesti ne misli “ovo, pih, ja bih mogao nacrtati bolje” onda možda crtanje stripova i nije za vas. Je ovo je tako jednostavno bilo za nacrtati (možda  sat vremena po epizodi, uključujući i skeniranje i unos teksta) da to možete uraditi svi vi.A motivacija koju dobijete od priznanja za vaš rad dovoljna je da nacrtate najmanje još dva puta ovoliko (evo, ja idem odmah dvije table Amnezije nacrtati).

I ako kažete “daa, ali gdje ću naći ovakvu šalu” – naći ćete je u priči sa svojim prijateljima. Prvi strip je skoro doslovno prenesen razgovor kojem sam svjedočio. Trebalo je samo na internetu naći slike poznatih građevina u Evropi i precrtati ih (ne nužno pretjerano detaljno). Drugi je napisao Emir u roku keks (dobro, njemu to ide ali ne vidim zašto ne bi išlo i vama) a treći je… ma dajte, zar još uvijek imate i jedan argument zašto ne bi ste i vi mogli nacrtati nešto ovako!

Ne trebate nacrtati strip od 40 strana. Trznite se malo i nacrtajte nešto.

Uvijek kažem, dok pričate na telefon šarajte olovkom. Sada imate i kome poslati svoje radove. Uz to možete dobiti neku od nagrada. A ukoliko vam to nije dovoljna motivacija za rad, onda ne znam šta jeste!

  1. 2 Septembar 2009. u 9:12

    Sjajno, čestitke!

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
