Početna > Tekstovi > I'm back!:)))))))

I'm back!:)))))))

25 Oktobar 2009.

E… dugo me nije bilo! Zavrsila ispite, rijesila hrpu problema.. I odlucila NAPRAVITI SVOJ BLOG!🙂

Malo kasnije cu ga sredjivati da bude i ljepši….
Pa, evo link, a uskoro cu i KONACNO postavljati svoje nove radove! :D:D:D

http://inesstripovi.blogspot.com/

Puno pozzzz svima!:D:D:D:D:D:D

Kategorije:Tekstovi
  1. hajra
    3 Novembar 2009. u 7:32

    PS. vijek trajanja: jos godinu dana, a pokusacu i kasnije.

  2. hajra
    3 Novembar 2009. u 7:31

    Jee cestitam!
    Kod mene i dalje ima debelog viska web prostora, narocito posto ga na kraju vise koristim za pretovar dokumenata, nego za strip :X, pa i dalje stoji – ako nekome treba pod domena itd, bujrum!

  3. Ines
    27 Oktobar 2009. u 17:54

    Dobro, ovo smatram mjestom gdje cu stavljati na wordpress!😉
    A valja sve isprobati!😀
    Pa cu se onda i ja zaliti! :D:D:D

    PS: Upravo mi je browser javio da ti je stranica ZLONAMJERNA…
    hahahahahhahahahahhaha… Gdje nadje ovu rijec! (ne mislim na tebe neg na
    Chrome i prevod) :D:D:D:D

    • 27 Oktobar 2009. u 22:10

      Vrlo vjerovatno linka na neko sranje, kakvih sam ja sve kodova tamo bio stavio kad nisam znao bolje, pih.

  4. 26 Oktobar 2009. u 15:48

    Eh, kad se samo sjetim koliko sam se ja zajebavao sa htmlom u mom blogspot blogu… može se još uvijek vidjeti na http://round2create.blogspot.com/

    Lijepi naš wordpress, nikad ga neću ostaviti. Ali tebi sretno u svakom slučaju.

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
