Početna > Tekstovi > Zmaj

Zmaj

5 Novembar 2009.

sken2U razgovoru sa Enesom Halilovićem, mladim strip autorom iz Tešnja, čije ste radove mogli vidjeti na našoj izložbi, saznali smo da on radi na prilično impresivnom projektu.

Radi se o stripu jednostavnog naziva ZMAJ. Kako kaže Enes:

Glavni lik se zove Enis a likova oko njega ima veoma mnogo. Najvažniji su: njegov trener Romero Hernandez, Romerovi učenici: Candy, Andreas, i John i ljubav njegovog do tadašnjeg života Alma. Kroz priču prolazi mnogo likova tako da bi najava bila ogromna ukoliko bih ih sve pobrojao.😀

Sad ćete vi reći “dobro, gomila likova ne čini impresivan projekat” no slušajte tek priču:

Priča je poprilično standardna: odabrani dječak ne nelazi svoje mjesto u ovome svijetu, usamljen je, tuguje itd. On nakon izvjesnog vremena nalazi istinu i odlazi u novi svijet i doživljava svoje nove avanture.
Što se tice te istine ne bih da otkrivam prviše stvari sem: on je jedan od 7 legendarnih zmajeva koji su živjeli na zemlji prije 1000 g. te sada postoje ljudi koji  ga traže iz dobrih i loših razloga. On naravno nema pojma o tome svemu te mu ne preostaje ništa nego da zasad sluša o svemu tome i uči.

Enes strip planira nacrtati u crtaćem stilu u kojem se osjeti veliki uticaj manga stripova. Evo šta on kaže o tome:

Naravno da sam i ja imao svoje uzore. Dok sam u početku stvarao tu legendu o zmaju tada sam se dosta orjentisao na Akiru Torijamu velikog manga i anime autora (serijal “Dragonball”), ali poslije, dok sam dorađivao svoju priču, dosta sam se koncentrisao na novije crtace kao Erichiko Oda (serijal “One piece”) i Masaki Khishimoto ( serijal “Naruto”) i koncentrisao sam se na njihov stil crtanja i samog pričanja . Odabrao sam mangu jer sam jednostavno odrastao kao i mnogo djece danas uz anime crticće i svoju bujnu maštu koju sam tada imao sam naravno kanalisao u tom pravcu.

Zainteresirani za projekat? Mi sigurno jesmo.
Radujemo se prvim tablama (koje ćemo sa zadovoljstvom pokazati posjetiocima) i Enesu želimo sreću u izradi stripa. Slava koju će postići po završetku istog potpuno je neupitna!

  1. melo
    11 Novembar 2009. u 22:32

    svaka cast, ….

    ovo mogu samo nadareni

  2. enes
    9 Novembar 2009. u 21:03

    hvala izo:P

  3. izet
    9 Novembar 2009. u 20:45

    Ma Enese kralju bravo samo tako nastavi…puno srece brate i akobogda jednog dana za marvel da crtaš a zaradu cemo ipušit…..hehehehh :)(bio pogrijesio)

  4. J.Stick
    5 Novembar 2009. u 21:37

    Sretno pa da vidimo🙂

  1. No trackbacks yet.
Komentari su isključeni.
