Početna > Radovi, Tekstovi > Završen je!

Završen je!

25 Oktobar 2010.

Nakon 14 mjeseci rada završio sam 2. album “Amnezije” naslovljen “Porijeklo”! Jeeej!

Doduše, nije mi trebalo 14 mjeseci da ga nacrtam već je 14 mjeseci proteklo od potpisa na prvoj i potpisa na zadnjoj, pedesetoj, stranici. Vau, ogroman je to posao. Posebno jer sam u tih 14 mjeseci crtao i nacrtao probne table za Marvel, strip “Traitan” te dva stripa za Turski FHM. Ni to nije ništa posebno, crtaju ljudi i više… čak i oni koji istovremeno rade kao i ja. No ovo nije post o satiranju moje neproduktivnosti već dobronamjerni post o tome kako ste me vi, čitaoci, motivirali da, nepunih šest mjeseci po objavljivanju prvog albuma, počnem crtati drugi. I kako sam ga prije par dana i završio.

Da bih vam pokazao šta znači 14 mjeseci crtanja albuma pripremio sam par fotki.

Moj crtaći stol po završetku crtanja zadnje stranice albuma.

Pribor potrošen na crtanje - dva 0.2 jednokratna rapidografa su posve potrošena, jedan 0.5 i jedan sa četkicom na vrhu do pola.

Ova gumica (lijevo) je bila nova (kao ova desno) kada sam počeo crtati album.

Scenariji za album. Nacrtani su prekriženi.

Još scenarija...

... i još scenarija.

Razrađivanje scenarija, dizajniranje likova i skiciranje stranica.

A ovako izgleda kada u portfolio spakujete 50 stranica stripa (odvojene od ostatka radova).

Na kraju jesam li zadovoljan? Da, vrlo. Osim što sam to uradio pa sam zadovoljan zbog završenog posla, veoma sam zadovoljan kako je album ispao na kraju. gegovi su čak i meni smješni, priče su zanimljive i ne mogu dočekati da izađe iz štampe i da čujem vaše komentare na njega. No prije svega moram nacrtati naslovnu stranu.

  1. Aida
    28 Decembar 2010. u 0:25

    WAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!O_o Ovo je nevjerovatno Filipe.

  1. 25 Oktobar 2010. u 21:37
Komentari su isključeni.
